2007年6月6日 星期三

無我份

因為Pong同另一個同事一齊升職,所以會請以前地盤嘅同事食一餐,定左係今晚。我問佢去邊樹食,又係返大陸,我話要去佢又唔比,之前又話如果同朋友返大陸食飯的話會帶埋我去,結果又係講大話......成日都淨返我一個

6 則留言:

  1. 成班同事都冇人帶女伴............你要識做呢.........

    回覆刪除
  2. 點解佢地咁鐘意返大陸食嘅.....

    回覆刪除
  3. 三個字, 平!靚! 正!

    回覆刪除
  4. 係囉! 都唔明有咩咁好去!!! 牛又係bor! 上次班同事話平...又近... (因為佢o地o個排要o係落馬洲做o野) 激死人!!! 至憎大 6 ~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  5. 唔好咁嬲啦 , 佢唔帶妳去可能有原因呢 , 不過我對大 6 個 feel 都唔多好 , 小去為妙

    回覆刪除
  6. 其實除左平之外 我都唔明大陸有咩好ga 但我d同事成日都借d意就番去玩個喎 真係唔知點解.. 不過你信Pong啦,唔好嬲啦

    回覆刪除