2007年6月12日 星期二

完來真係好攰架

由上上上個禮拜開始除左星期三之外,玩足六日,一至二、四都玩Body combat,五上完教練又玩Body combat,六雖然無得玩但我要陪Pong因為佢要上堂,日就係我最喜歡嘅教練教梗係要上啦,所以明天星期三真係放工早d返屋企休息下先。

Pong話我最近大食左好多,而我自己都發覺,因為以前做運動之前如果食左野我返到屋企係唔會食飯,但以家每次玩完我都叫肚餓,而且仲食好多添,玩得咁辛苦又食返,但係食係人生一大嘅樂事嘛。都係忍下好d為左九月十三號。

8 則留言:

  1. 做 GYM 其實係咪令人增肥架

    回覆刪除
  2. 唔係肥........果d 叫做肌肉.

    回覆刪除
  3. 哈~努力呀火火妹~睇好你o架!!!

    回覆刪除
  4. 火火加油呀~最多過左9月13號先食多D好野,嘻嘻

    回覆刪除
  5. 小心呀, 九月十三號話咁快就到啦.

    回覆刪除
  6. 比心機呀....做完運動兩個鐘後食好d呀(聽人講)

    回覆刪除
  7. 做完運動就食野 小心肥啊~~ 不過我都係咁

    回覆刪除
  8. 你運動也有一段時間了 如何? 已經接近目標了嗎? 小心不要吃太多哦!不然會反效果喔!

    回覆刪除