2007年6月10日 星期日

發左瘋

昨晚做完gym 9點幾返到屋企先知佢爸爸媽媽&弟弟返左大陸,所以無飯食,之後佢煮左個快熟通心粉同叮熱左一件Pizza食,食完就去左apm度行下,點知就出事啦。
首先我係雜誌見到那件衫係D-mop度有得買,我買左情侶裝,綠色係Pong嘅,黑色係我嘅

之後Pong又見到個袋好岩佢,因為夠大,不過佢都無即刻買,出左門口行幾個圈之後先決定買,不過又真係幾靚嘅,最好嘅係我都可以用嘛。

之後又比我見到對婆仔鞋,尼對鞋其實我上年已經想買架,不過昨晚我都唔知點解會買左,落雨都可以著啦。對波鞋係Pong嘅,成個月佢都話買鞋但又唔買咩好,以家終於比佢買左啦,唔洗再噪啦。

條腳鍊係做gym之前Pong同我係間銀器鋪度揀架,好鐘意呀

我諗昨晚行apm都唔知有無3個鐘就買左咁多野,我諗下個月就慘啦。

8 則留言:

  1. 你條錬呢D扣呢...我好驚o架!!!  因為好易甩咁... 你o地成日買鞋o既...

    回覆刪除
  2. 嘩...咁多野...d卡數好貴啊.... 不過係心頭好,無所謂啦

    回覆刪除
  3. 買左好多戰利品喎 , 價錢我諗都有番咁上下 , 我都好耐冇買野 lu

    回覆刪除
  4. 對婆仔鞋我都諗緊買唔買呀! 

    回覆刪除
  5. 好好既工作原動力..........

    回覆刪除
  6. VickiE, 我都好怕架,所以我有時都會留意下囉,我都覺呀 月月, 講得岩 淡普洱, 幾個月先一次
    樂 樂, 昨日第一次著,可能新鞋所以好痛 包, 係呀,所以我幾辛苦都要做做做做

    回覆刪除
  7. 你地件情侶裝好得意呀....貴唔貴呀???? 我都想買離對鞋好耐咖啦...但我好多腳汗....我驚好焗....你試下舒唔舒服吖...焗唔焗吖....話比我知吖.....

    回覆刪除
  8. 柯比布, $18x一件,焗就唔係好焗,不過新鞋著到好痛囉

    回覆刪除