2007年6月4日 星期一

喜訊

話說我有兩個朋友分別係5月同6月結婚,今年收炸彈真係收到暈。昨日下午同Pong玩完Body Combat之後去左銅鑼灣行街街,跟住就接到家姐電話。
家姐:阿媽有無同你講??
我:講咩??
家姐:你做過幾多次伴娘??
我:無呀,淨係做過姊妹咋。
家姐:咁如果我搵係做伴娘你識唔識做呢??
我:好,是但囉,咁幾時??
家姐:9月13號囉
我:咁快,你以家先話我知
家姐:Book到酒樓先講嘛,咁你要開始收身啦喎,仲要請假啦。
我:收緊啦,係咪做伴娘我都要請架啦,好啦Byebye   家姐:係咁啦
收左線之後我同Pong講佢竟然話,吓!真係想炸死人咩

11 則留言:

  1. 雖然係家姐........但係你原諒佢坦白啦...........

    回覆刪除
  2. 我都未試過正式做姊妹呀.....聽人講話做伴娘好忙咖....但一世人一個家姐...都值得....我都想做呀....

    回覆刪除
  3. 我都未試過做伴娘 ( 不過如果有人叫我做我都會 say  ) 做過 1 次姊妹打死以後唔再做 , 伴娘工作多於姊妹好多 , 不過都恭喜晒你家姐 , 希望你既努力成果當晚會完美咁展現所有人眼前啦

    回覆刪除
  4. 包, 傻啦,我邊會嬲佢,開心都黎唔切啦。 柯比布, 我兩次做姊妹都唔算忙,仲幾好玩添 淡普洱, 我真係怕唔識做呀

    回覆刪除
  5. 哈~又係bor! 係咪都要請假o架啦! 哈... 我都做過伴娘...好忙呢!!! 咩都要顧住新娘...但姊妹唔駛顧咁多o野根嘛! 火火妹家姐~恭喜晒呀!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  6. 玩什麼呀?睇唔到呀? 恭喜晒呀家有喜事辦, 好高興呀

    回覆刪除
  7. 做伴娘我只知好忙 , 新娘去邊伴娘都要跟住

    回覆刪除
  8. 我都想試下做伴娘, 不過應該都幾微, 除非我兩個老死突然來個閃電結婚啦~~~可以扮靚, 好開心啦

    回覆刪除
  9. 你家姐都好坦白喎,叫你開始‥‥‥修身

    回覆刪除
  10. haha 又會咁岩ge,我阿哥今年十月擺酒結婚呀,我都要做伴郎

    回覆刪除
  11. 恭喜你家姐喎!! 有得做伴娘咁好牙!!我有個friend都想搵我,不過我太肥啦!! 你唔洗減太多啦!!你咁fit!

    回覆刪除