2007年6月24日 星期日

健身 17

昨日下午放工返到屋企2點幾,到5點鐘執野去做gym,去到旺角剛好Pong放工,我左買撈撈撈食,食完去換衫啦。

今日我好犀利無同教練講價好快咁做完啦,到最尾佢又幫我拉根,佢話我都幾軟下,仲問我可唔可以張隻腳勾係個頭度,我話差少少,跟住教練話佢可以之後我就叫佢試下,佢真係得喎,幾勁呀。

我上完堂就到Pong啦,我就去樓下燒下卡路里。跑到9點Pong上完堂黎搵我之後就去

5 則留言:

  1. 好返繼續去做GYM啦~呵呵~咁就好囉

    回覆刪除
  2. 努力呀,筋肉火火妹!加油呀,筋肉火火妹!前進呀,筋肉火火妹!

    回覆刪除
  3. 隻腳勾係個頭度, 好勁呀!

    回覆刪除
  4. 袓兒豬, 我發覺無做幾日好似又肥左少少咁 淡普洱, 梗係啦,為左姐姐結婚呀 包, 我見過有過女教練真係好似筋肉人架,真六神分體呀。 樂 樂, 我都想,不過我真係唔得

    回覆刪除