2007年6月26日 星期二

敵人

昨晚做完gym返到屋企執埋臭衫都差不多12點,去埋廁所就可以瞓覺,當我準備沖廁時望去後面比我見到隻超大嘅曱甴,我就立即開熱水爐,之後我就企係到望住佢,敵不動我不動,佢突然行入去d日用品中間,所以我就拿起衣架用我嘅玉女劍法整返佢出黎,整左一陣佢跌左係拖地個桶到,之後佢弟弟幫我開燒水整死佢,隔一陣佢就張d水沖落廁所....ByeBye....以後唔好見,我就可以安心瞓覺啦。

12 則留言:

  1. 哈哈... 我o個晚番通宵都都見到隻小強呀,而且仲係會飛tim ga 於是我地就用個電蚊拍將佢電死 我同事之後仲用粉筆圈住佢tim呀..勁抵死...

    回覆刪除
  2. 之後佢弟弟幫我開燒水整死佢............   佢弟弟大義滅親呀...........

    回覆刪除
  3. 哈....  火火妹你竟然唔驚 曱甴

    回覆刪除
  4. 月月, 你地返通宵悶到無野好玩呀?? 包, 係Pong個弟弟呀 淡普洱, 好驚架,不過想瞓得放心,無辦法

    回覆刪除
  5. 曱甴弟弟可能唔放過佢弟弟!

    回覆刪除
  6. 除左 combat 之外, 都要玩第二 d 唔同類型既班, 如果唔係, 淨係長期用一 d 既 muscle 會唔好

    回覆刪除
  7. 我好鍾意你個 blog 頂 個 8 個 Stitch 呀, 你點整架?

    回覆刪除
  8. 同意呀火火妹! 唔整死佢...自己唔駛瞓呀!!!

    回覆刪除
  9. 樂樂, 唔怕昨晚我已經放左少少漂白水係渠度啦 PF, 有架,因為我仲要上教練堂嘅。其實係一張細相黎架 VickiE, 無錯,一陣瞓瞓下都唔知會唔會爬上來

    回覆刪除
  10. 我一D都唔驚 曱甴咖...我細時仲成日都玩曱甴咖...至於點玩..我唔敢講比你知....

    回覆刪除
  11. PT 堂我都有 join 過, 恕我得罪講句, 我覺得唔係咁有效, 同埋好貴. 可唔可以 send Stitch 既細相俾我呀? Thank you ar. 你鍾意上邊個 instructor 既 combat 堂?

    回覆刪除
  12. PF, 我都覺得超貴呀,我鐘意Sharon同埋一個男囉,唔得佢名啦,因為上過佢兩堂咋,咁你係邊間玩架??send左比你啦 柯比布, 你好勁呀,仲可以玩添

    回覆刪除