2007年6月8日 星期五

20070608

今早出門口坐Lift落到樓下先落雨,搞到我要返上樓攞傘,結果坐遲左一班車,去到大圍又勁大雨。12點幾郵差叔叔派完信之後我就去攞信啦,事關下晝請假要去睇醫生,所以想做晒每日要做嘅野先走。唉!自從天氣勁熱之後額頭出左好多瘡同油滋粒,情況非常嚴重,我已經嘗試張額頭嘅頭髮夾起但都無改善過,所以想去醫生度攞d藥膏塗下囉。
睇完醫生成3點我就去搵Pong食野,因為佢調左係旺角做野,食完佢就送我去搭小巴,佢本來唔想送,因為食完野行幾步佢就到,去小巴站比較遠,但我都拉佢陪我。返到觀塘臨落車一刻........突然落狗屎咁,剛剛又放學,d學生係度跑,有d把傘又篤黎篤去咁,真係要小心d。

一路行又唔想返屋企住,所以去左amp,行左去amp又唔知自己想點之後都係行返屋企,係百佳附近諗起熱浪,所以上左去,望住包熱浪又想買之後都係無買走人。返到屋企4點幾好眼瞓但又唔瞓得,因為約左教練7點一陣5點半又要坐返車去旺角,我發覺我真係好無聊。

7點約左教練,9點有Body combat玩係我最喜歡那個教練,所以我一定要玩,不過8點至9點尼段時間唔知做咩好。

7 則留言:

  1. 阿呢漫畫開左blog呀, 有空入黎睇下

    回覆刪除
  2. 尼排可能太夜返,所以少左做。

    回覆刪除
  3. 咁咪要做返囉..........無理由食飯架嘛..........

    回覆刪除
  4. 天氣悶熱塊面自然出多左油 , 皮膚自然差 , 你住觀塘 D 邊架 ??? 7-8 繼續做 " 占 " 囉  

    回覆刪除
  5. 係呀... 呢d天氣我塊面一陣就成面油lu...

    回覆刪除
  6. 淡普洱 , 做足咁多個鐘真係會死人架。 月月 , 所以我係公司成日用清水洗面

    回覆刪除