2007年6月11日 星期一

試伴娘衫

昨晚約左家姐7點係婚紗店等,店裡面有個3歲嘅小女孩好搞笑,初初我仲以為係家姐個fd個女,因為佢成日同我地講野,最好笑係我家姐每換一套衫出黎佢都話好靚呀好靚呀,姐夫就話得啦你唔洗再Sell啦。
  試衫試到差不多8點半先到我,我第一條揀左短裙後面拖尾,不過拖尾太長啦,所以家姐唔想我揀,之後試左一條長裙,佢地覺得我著短會比人感覺得年青d同埋方便d,而且朝早都可以著,所以之後都試左兩條短,一條金色有個大蝴蝶係側面,另一條白色有個細蝴蝶係中間,我揀左白色,佢地話著上去好細個喎,而Pong就話太簡單啦,佢覺得個伴娘應該誇張d喎,唉!算啦,都揀左啦。
  
試衫時家姐借左個唔知咩內衣,穿上去係超超超超超超緊,簡直抖唔到氣咁,超超超超超超辛苦,Pong話我瘦左,但我試衫時都見好多鬼鼠肉,所以我要繼續減。

13 則留言:

  1. 努力啦 , 到正日果日會有成績出現人眼前架啦

    回覆刪除
  2. 好期待睇到火火妹著上o既樣呀~~~我諗一定好瘦呀!!!

    回覆刪除
  3. 伴娘好少著白色喎.........因為婚莎係白色, 會撞架喎..........

    回覆刪除
  4. VickiE & 淡普洱, 希望啦 包, 我好後悔點解唔試多幾款

    回覆刪除
  5. 其實佢一日未嫁, 你都可以試多次架姐.........

    回覆刪除
  6. 你係唔係全日都著個套衫咖....???我諗你到你家姐結婚個日一定好瘦...比心機啦....

    回覆刪除
  7. 比心機呀 到時你一定係最省鏡ga!!

    回覆刪除
  8. 包, 昨晚問過家姐啦,唔可以再揀過啦。 柯比布, 我唔係好想全日都著囉,但又唔想買衫。 月月, 希望啦,到時我一定Post返d相比你地睇。

    回覆刪除
  9. 伴娘衫應該係全日著架........good luck 啦........

    回覆刪除
  10. 咁其實..你而家鐘唔鐘lee件衫咖?

    回覆刪除
  11. 有鬼鼠肉就真係要著果個唔知咩嘅內衣啦! - 叫girdle呀. 伴娘不應該太誇張, 因為會奪去主角的光芒, 但係穿白色無問題呀, 外國興成team女都穿同色, 而且好多都會穿, 粉色或白色.

    回覆刪除
  12. 但係你試衫果時都冇著 girdle .........著左效果會唔同.......可能會好怪架.........

    回覆刪除
  13. 柯比布, 其實都鐘意架 包, 試衫時有用 girdle架 樂 樂, 不過我多數都係見人著粉紅色

    回覆刪除