2007年6月25日 星期一

20070624

早10點起身擦牙洗面換衫,之後叫Pong起身,未夠11點就出到旺角,Pong帶我去食餈飯,我覺得佢屋企留下嘅好食d。之後就慢慢行去中心換衫,今日可能係星期日所以無咁多人,等緊玩Body combat時我都做做器械,12點開始排隊等,教開那個教練放緊假要3個星期先返,尼個係代教,所以氣氛都唔係咁好,玩完1點幾就去沖涼。
之後去左周大福&周生生睇下金飾〈好貴呀〉,因為我想送比姐姐結婚。望左幾眼就行去搭車返屋企啦,返到屋企成個火爐咁,可能住係最頂那層嘅關係,所以都開左冷氣。

係屋企hea到6點半就搭車返青衣同屋企人食飯,大家都有傾有講幾開心,我問家姐會有幾多個姊妹,佢話加埋我有8個,嘩!洗唔洗咁多呀。

今個星期五家姐就去台灣影婚紗相啦,唔知靚唔靚呢??大約食到9點幾家姐就埋單比錢,Pong知我無錢,所以比左幾百蚊我比家姐夾錢食飯,之後我地就搭車返屋企啦。

多謝Pong Pong

11 則留言:

  1. 嗯.......你家姐幫襯邊間呀

    回覆刪除
  2. 火火妹..想問..上次你咪買左對膠鞋嘅...想問...你著多左幾次...而家重痛唔痛呀??我想買呀...但我前日去試...好似有d"哇"..想問問你著耐左會唔會舒服d呀?thx

    回覆刪除
  3. 睇來你家姐之後就到你啦~(pong對你咁好,有無諗過幾時呀?)

    回覆刪除
  4. 包, 咩邊間??唔明 柯比布, 我著左一次咋 袓兒豬, 我地無諗過結婚

    回覆刪除
  5. 8個姊妹都ok啦, 我知現在興好多好多呀!.......我個人覺得買金唔好, 一來現在金價高, 唔化算, 二來現在唔興帶金, 得物無所用....所以買其他用得到的物品比較好!

    回覆刪除
  6. 買金好呀......... 可以賣返出去..........

    回覆刪除
  7. 樂樂, 唔買金有咩提議?? 包, 唔知呀,你都想去台灣影呀??得閒幫你問下 QQ, 一時時啦

    回覆刪除
  8. 係台灣影呀??靚唔靚??用左幾多錢??

    回覆刪除