2007年6月14日 星期四

上海菜"留園"

昨晚返左大陸食上海菜,店名叫"留園",入到去裝修都幾令,張凳仲好鬼舒服添。

第一道菜,初初我以為係好似d葱 o個 d味,但食落好香架........

第二道菜係炸鱔好好味架,不過食得太多好鬼甜

炸鱔

第三道菜係一塊面包夾住金華火腿同炸腐......好味,不過好肥


第四道菜係豆腐羹,尼個就淡都少少,落少少胡椒粉會好味d。

豆腐羹

第五道菜係四季豆,以前我係完全唔食架,不過自從有一次同Pong返大陸食過之後就食啦,但o係係大陸先食咋。

四季豆

第六道菜係魚,成$13x幾蚊條架,白色果d係湯圓仔呀。


係黃酒,我最怕那種味,不過飲落又ok喎

黃酒

黑媽媽咁好似苦茶架


食飽飽梗係行超市啦,我買左好多我嘅至愛呀,初初Pong仲叫我買一箱架,因為每次返大陸我都要買黎食囉。

我地竟然食得晒呀,最後Pong仲飲左個糖水,埋單成$5xx呀,真係好貴,但又真幾好食,不過都係間唔中一次啫。

12 則留言:

  1. 好勁呀你地兩個人仔食咁多野...pong有d似"光亮"喎~~~

    回覆刪除
  2. 好似好多咁,但好細碟咋,我又唔覺佢似喎,我覺得佢似肥仔聰

    回覆刪除
  3. 嘩........係大陸食五百幾蚊好貴呀...........

    回覆刪除
  4. 嘩!!!!咁多你地都食得哂!!!勁!!! 不過原來都唔平喎...

    回覆刪除
  5. 睇到 "被照顧中的嘉莉仔" 講話似光良...我都覺得有D似呀!!! ... 你兩個人去食咋? 咁勁o既??? 好多o野食bor!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  6. 睇個賣相好似嘛嘛...不過火火講到樣樣都好好味,搞到我都想試下呢,嘻嘻~ Ps:你個pong比你養到肥肥白白啦~就咁睇真係有少少似"光良"喎

    回覆刪除
  7. 如果好食的話 , 五百蚊都 ok 啦 ( 1餐半餐黎計 ) 依~~ pong 少終於現真身啦 bor

    回覆刪除
  8. WA..D野真係幾得喎....由其係個炸鱔...見到都想食.....哈哈....係男朋友真係有D似喎....你地重咩唔影張合照呀???

    回覆刪除
  9. 包, 真係好貴呀 月月, 好細碟咋 樂 樂, 你都鐘意食鱔架?? VickiE, 係得我地兩個咋 袓兒豬, 佢已經瘦左啦 淡普洱, 你都未現過身 柯比布, 佢成日影親合照都唔正經所以delete左啦

    回覆刪除
  10. 嘩, 終於見到 pong 個樣啦, 真係好似光良

    回覆刪除
  11. 妳地兩個人食咁多嘢?同我有得揮喎!

    回覆刪除