2007年6月7日 星期四

以前 vs 以家

昨晚Pong成兩點幾返,我諗係去埋massage先返。

記得初初同佢拍拖時佢嘅朋友又係叫佢返大陸食飯,不過佢那時12點已經過左關返黎香港仲第一時間打比我,又話朋友叫我massage我都唔去返黎陪你。
以家佢就會話,朋友叫唔通唔去咩。

唉!……………………………………………………………

8 則留言:

  1. 唉...一樣呀!!! 點解會咁o既呢!? 真係唔明佢o地!!! 牛星期五又公司食飯...唉!!! o個個都話 "係咁o架啦...又唔係去邊..."... "公司食飯之嘛...佢又唔係去玩..."... "同事食下飯之嘛...由佢啦!!!"... 唉....................

    回覆刪除
  2. 所以拍 拖真係要耐d先可以看到一個人的真性情是怎麼樣的, 不過 拍 拖是要互相忍讓的,

    回覆刪除
  3. 大姐......初初拍拖果時, 過左12點會封關架嘛.......梗係 "啦啦林" 趕返落黎啦.........

    回覆刪除
  4. 火火妹:  拍拖耐o左, 大家都要有o的私人空間, 休息o下, 抖o下氣, 所以唔好亂諗o野啦....

    回覆刪除
  5. 好認同 QQ 既講法 , 之前拍拖緊係 2 人世界多架啦 , 耐左既 , 都要有返 D 朋友架嘛 , 唔好唔開心諗多左

    回覆刪除
  6. 岩岩一齊係所謂0既蜜月期,當然好~! 時間耐左,係會有所唔同。 或者pong覺得佢d朋友你都應該識晒,所以放心玩得夜少少... 算啦,lee個係好自然0既事...唔好諗咁多^^

    回覆刪除
  7. 睇到Q Q 同祖兒豬留言... 我都醒o左............ 又講得啱..."覺得佢d朋友你都應該識晒"... 同埋..." 拍拖耐o左, 大家都要有o的私人空間, 休息o下, 抖o下氣"... 火火妹~算啦我o地都係~

    回覆刪除
  8. 拍拖耐佐就係咁啦..熱情始終會過....事情總會每日在改變.

    回覆刪除