2007年6月29日 星期五

20070628

放工無得準時走,因為我仲未做晒d野,一做就做到7點,之後我即刻趕去旺角搵Pong,點知佢已經做緊gym啦,連750分嘅Body combat都玩唔到,唉!我今個禮拜玩左一次咋。
換完衫我就去搵Pong,佢去做機我去跑步,之後佢黎搵我叫我踏極速單車,吓!唔係fa,好辛苦喎,結果我都去左,係50分鐘裡面聽住音樂去踏,又會加重又會起身坐底,係超超超超超超超超辛苦,唔夠半個鐘我已經滴汗啦。

踏完之後行樓梯時都感覺有點腳軟,沖完涼Pong係門口等我一齊交毛巾,之後我話又生暗瘡,所以佢帶我食龜靈膏,食完就返屋企啦。

真係唔知點解我會係月事前就會勁出暗瘡嘅,Pong叫我睇中醫,但我怕飲苦茶,而且塗暗瘡水又無用喎。真係好擔心家姐結婚那日生晒暗瘡呀,唉!

最衰啦上次睇完醫生嘅藥膏塗左3次又唔鬼見左,醫生嘅藥膏真係幾好喎。

11 則留言:

  1. 極速單車我玩過, 超辛苦! 

    回覆刪除
  2. 月事前食唔食得龜靈膏架.............

    回覆刪除
  3. 包, 唔得嘅咩??
    樂 樂, 不過隔耐D都會再玩

    回覆刪除
  4. 好似好多女仔月事前都會生暗瘡ga~應該唔係咩大問題~

    回覆刪除
  5. 你..........問返我  

    回覆刪除
  6. 包, 我都唔知 袓兒豬, 好難睇呀

    回覆刪除
  7. 聽講好似唔係咁好..........因為好涼........你擦返藥膏啦..........

    回覆刪除
  8. 咁又係...我都覺得生暗瘡唔止難睇...而且難受!!

    回覆刪除
  9. 醫生 d 暗瘡膏我覺得超強 , 我果個今日搽 , 聽日唔謝後日都謝  , 月事前生暗瘡我又未試過喎 , 學 pong 話事解 , 怕苦茶但而又飲到既 , 咪即管去睇睇調理下囉

    回覆刪除
  10. 有隻暗瘡水幾好o架!!! 叫"特麗仙"~ 你去藥房問問同試試吖~

    回覆刪除