2007年6月22日 星期五

超低能

今朝個鬧鐘響左三、四次我都按熄佢再瞓,結果成8點先起身,之後擦牙洗面帶Con,帶左上去死啦咁鬼模糊嘅,之後再除出黎洗洗佢,結果都係一樣〈死啦係咪我隻眼有問題呢??〉,所以我開左第二對新嘅又無事喎,我細心留意下第一對,原來係兩隻"痴"埋左一齊呀,諗諗下我昨晚唔記得取Con瞓覺呀,唔怪得知睇唔清楚野啦帶住一對又帶多對上去。

真係恐怖呀.....

11 則留言:

  1. 我今朝按左個鬧鐘一次之後,佢就無響.......... 我一醒就係10點了~~ >.<

    回覆刪除
  2. 嗯........下次話我知最多一次戴幾多隻..........

    回覆刪除
  3. 點解會唔記得除con就訓左覺ga?? 你唔覺睇野清左ga咩~~

    回覆刪除
  4. winkris, 我以前都試過 包, 淡普洱, 其實都試過好幾次啦,爬上床先知原來未除con 廚房主管, 我當時真係無留意呀

    回覆刪除
  5. 嘩.... 乜你咁大頭蝦ga... 不過戴住隻con訓隻眼會唔會好累ga?

    回覆刪除
  6. 噢, 你要小心o的呢, 隻眼唔會痛咩?? 下次記住啦, 嘻嘻

    回覆刪除
  7. 下次要小心啦!!眼睛好重要架!! 不過我都好大懵,成日夾唔實跌落地下,盲摸摸,好彩搵得返咋!

    回覆刪除
  8. 火火妹~小心呀!!! 下次唔好喇!!! 因為人o地話唔記得除唔好o架~~~~~

    回覆刪除