2007年6月18日 星期一

20070618

今日好準時起身,不過把聲變晒,而Pong仲咳得犀利,所以我地兩個都無返工,繼續瞓到10點幾之後落左樓下睇醫生,跟住買左兩舊餈飯但無得飲凍豆漿呀。
食完野睇左幾集交響情人夢就瞓覺,瞓到3點幾就起身食左兩塊方包之後就換床單洗風扇,一路洗一路流汗,真係超熱,做好野就洗白白繼續睇我嘅交響情人夢,睇到6點幾Pong又話落街睇醫生,因為佢昨天睇那個都唔係好掂,所以都係去返平時睇開那個啦,睇完醫生返到屋企就有飯食啦。

6 則留言:

  1. 天氣真係好好好好熱,我今日出好好好好多汗喔~  

    回覆刪除
  2. 記得準時食藥呀 , 祝你兩個快 d 好番

    回覆刪除
  3. 你地真係小心身體呀....但我之前都係....我地兩個...我病完到佢病...係咁交叉感染.....我上次病左成個月...睇醫生都睇到我窮呀...你唔好好似我咁呀..

    回覆刪除
  4. 交響情人夢我係極力推介啊~~~千秋王子真係好帥啊~~~~快d快d睇完佢啦~~

    回覆刪除