2007年6月13日 星期三

20070612

放工時行到半路落大雨,仲有20幾步就到火車站都唔比我行埋佢,我企左一陣都唔見細雨,所以數一二三就匆過搞到D頭髮都滴晒水。去到旺角Pong係香格里拉已經幫我叫定野食,食完就去玩body combat啦,今日玩750分。
今日什麼“騎尼”人都係度,即係之前提過嘅,不過仲多左兩個,其實之前已經見過佢地,我幫佢地改左個名叫肥瘦大盜,因為有一個又高又瘦,而另一個又矮不過唔算太肥,Pong話真係想對佢地起飛腳,因為佢地又唔係打喎阿sir話咁佢地又唔係咁,真係見到前面憎佢後面。肥瘦大盜簡直好似前幾日提過那兩個女仔咁,總之就黑Q人憎啦。

7點幾時Pong打左電話返屋企話唔食飯,所以無飯食,搞到我好想食野,點解我會越黎越大食嘅??

明天終於可以休息啦,不過Pong話帶我返大陸食上海菜,上次佢同同事食過話10分有8分好食喎。

7 則留言:

  1. 你就好啦 , 可以周圍食野

    回覆刪除
  2. 上海菜!? 我都有興趣喎!!!

    回覆刪除
  3. 亞Pong都好鍚你吖~成日帶你去食咩食咩...

    回覆刪除
  4. 淡普洱, 以家已經少左啦,因為要做gym 月月, 你要返工無你份 VickiE, 因為我同佢都鐘意返大陸食飯囉

    回覆刪除
  5. 你地平時都會返一返上去食dinner...之後夜晚就返返落嚟呀??咁車$咪好貴

    回覆刪除
  6. 嘩.........唔洗做gym 都咁頻撲.......真係好精力..........

    回覆刪除
  7. 返左黎都唔報告一下沉晚餐飯...........

    回覆刪除