2007年6月9日 星期六

扭扭

昨晚做完gym已經10點幾,我地兩個都好肚餓,咁岩對面有間pizza hut,咁岩我同佢又想試下扭扭批,11點鐘last call,所以坐底左之後就即刻叫野食啦,我地叫左個扭扭批套餐,兩杯飲品、泡芙同一個大批,仲另叫一客雞翼。
因為我同Pong好肚餓,所以客雞翼一黎到就食晒啦。


我嘅


Pong

係朱古力餡黎架,超好味呀

主菜黎啦,我食左兩件,Pong食左三件,已經超飽啦...有淨嘅就包左返屋企。


因為太飽嘅關係,我同Pong睇左半集"換換愛"先瞓,係楊丞琳同賀軍翔嘅新劇集呀

5 則留言:

  1. 好似好好味咁喎...你地食唔哂叫我ma,我一定食得哂... 「換換愛」?我未睇喎...邊度有得download呀..

    回覆刪除
  2. 嘩~乜而家Pizza hut d野食咁唔pizza hut既?? 我好耐冇食啦! 都係圓形果個芝心批靚d!

    回覆刪除
  3. Carol, 唔係呀, 尼個批都ok架... 月月, 都係做左第一套咋, 係"冰魚"囉

    回覆刪除
  4. 你o地食到好多o野bor~ 好~等我搵搵o黎睇先!!! heheee ~

    回覆刪除
  5. 扭扭批我就覺得麻麻地好食

    回覆刪除