2007年3月18日 星期日

S.H.E

自從看了花樣少年少女之後,覺得Ella係個好生鬼嘅女仔,所以我就越來越愛佢,但係唔知點解有好多人覺得佢男仔頭所以好憎佢,係新年時租左S.H.E隻演唱會睇,我就更加更加愛佢地3個啦。


所以今日無事我就將佢地由舊至新嘅大碟全d/l落尼,真係越聽越好聽呀

11 則留言:

  1. um~我都係唔太鍾意ella...但...準備睇花樣喇... 所以...睇完再話你知!!!

    回覆刪除
  2. 火火妹有眼光啊~我都勁鍾意Ella啊!!!

    回覆刪除
  3. VickiE  咁你就要快d睇啦 袓兒豬 我都係睇完花樣先對佢有少少認識咋

    回覆刪除
  4. i think Ella is cute, even she is "boylish" style. Somtimes, girls are just too much and too girlish in HK...which is something that i cant stand for.

    回覆刪除
  5. 佢地首你太誠實好好聽~不想長大我都幾鍾意

    回覆刪除
  6. Ella 唱歌好好聽 ,不過樣子真係太男仔嘞!

    回覆刪除
  7. 其實我覺得佢地三位成員各有優點同性格,所以感覺呢個組合很不錯呢!

    回覆刪除
  8. 自從睇咗花樣少年少女之後,我覺得男主角吳尊好鬼靚仔! 女主角ella都演得好生鬼。

    回覆刪除
  9. 好鐘意睇花樣..好好笑. ella其實好女仔呀...只係性格爽..

    回覆刪除
  10. 昨天從收費電視看了第一集的花樣少年少女,感覺很好.S.H.E. 的Ella很可愛.近鏡見到她唇上有小小烏黑汗毛,女扮男裝都幾似!

    回覆刪除