2007年3月16日 星期五

痛><

今日又係一個月一次,好痛ar

每次我都要食藥,不過人地話食得多唔好喎,所以我今日就忍住唔食

結果比我發現原來仲有一樣野比藥好好多..............................................就係金莎啦

haha……….到目前為止我已經食左粒啦

我的減肥大計又一次失敗左啦

11 則留言:

  1. 朱古力可以另人開心架嘛!!食金莎正過食Panadol啦係嘛!!我未痛到暈我都唔會食架!

    回覆刪除
  2. 我都係o架...忍到就唔食囉...費事成日食嘛...

    回覆刪除
  3. 人地話食得多會對d藥力無效架

    回覆刪除
  4. 仲有個方法幾好ga~ 用d暖0既野放0係小肚個位置(自己隻手仔都得ga)等一陣就會舒服好多啦~你可以試下得唔得呀~我自己就有效呀

    回覆刪除
  5. 試下食 必利痛 ,過一陣會好番D!

    回覆刪除
  6. 我支持妳食金沙舒緩痛楚,因為我都係咁!盡量唔好食止痛藥啦!食得太多身體會適應,而且又會無效呢!

    回覆刪除
  7. 我每次都會食...但今次見唔係太痛都仲可以接受咪唔食囉

    回覆刪除
  8. 这种事情我比好很多。。因为从我来的第一次到现在都不会痛。。。可能是因为我不吃冷冻的食品吧!

    回覆刪除
  9. 不要乱吃药哦!因为它可能会影响你的荷尔蒙哦!不管肥或瘦。。。最重要是“健康第一“ 有时间就去运动吧!因为它是最好和最有效的“减肥药“

    回覆刪除
  10. 阿新 你真係一次都唔痛呀,我好羨慕你 蠍 無試過喎,咁咪日日都要食

    回覆刪除