2007年3月19日 星期一

鬱金香 3

昨晚12點幾就瞓左啦,無因為我太晏起身而失眠,不過今朝一樣都唔願起身,開著個電視一路睇香港早晨一路換衫,見到天氣報告16-19度又落雨,所以今日著衫都厚左, 怕又冷親就辛苦死啦。
返到公司又遲到啦,不過我都要買番個腸仔包先,費事一陣又肚仔餓,行到個位度見到朵花謝左, 吓!!點解會咁架??? 我就即刻打比Pong囉,佢叫我淋返d水喎 ,真係有d唔開心ar,第一次種花都種成咁,會唔會係因為我昨天放假無人理佢呢??唉!!今日第四日咋...


唔知佢仲有無得救呢??



下午開始出太陽啦,真係熱死我,點解次次都係咁嘅,當我著厚少少嘅衫時一定會好熱,但我著唔夠衫時又凍死人,究竟係咪玩緊我呢??

今日好準時放工呀,放左工同Pong去左旺角行左一陣食我最愛嘅10蚊3包撈撈...好味,行到7點幾就番屋企啦,等食飯

Pong話今晚食完飯去跑步喎...都唔知真定假


20 則留言:

  1. 沒得救了...向它說一句:再見!bye

    回覆刪除
  2. 呀火火妹,Paul花等你等到謝左啦!!"等到花兒也謝了"吖嘛!冇得救架啦!!

    回覆刪除
  3. 好好照料它,相信很快又會再開花

    回覆刪除
  4. 如果你是用颗心去种她。。。。她是知道的。。加油。。不要那麽快就放弃她。。。 我也有种植物性的盆裁。。。之前放了肥料后。。。 不知道为甚麽大部分的叶子都黄了。。。也好像你那样很担心 。。不过,现在已经恢复了青青的绿叶。。。所以啊!。。你要加油!况且。。。这盆花还蛮漂亮哦!我是爱花之人。。所以好好种她。。好让我慢慢欣赏ok... 。。。

    回覆刪除
  5. 火箭 Carol 阿曾 真係要講byebye 等到佢謝晒之後如果我再繼續淋水,會唔會再有花架??

    回覆刪除
  6. 係咪公司空氣唔通順ar?好可惜喎~第4日咋 今日點呀?有無得救?

    回覆刪除
  7. 袓兒豬 無啦無啦...今日仲嚴重呀,但我仲未掉呀

    回覆刪除
  8. 我有時會倒吊整乾花, 不過呢種花應該唔得, 多粗莖太多水...睇住佢死都幾傷感…

    回覆刪除
  9. 唔好唔開心啦 ~~ 試吓淋吓水同曬吓太陽吖 !!!

    回覆刪除
  10. 蠍 花都未開我仲傷感 lady 我以家都仲淋緊水架

    回覆刪除
  11. 火火妹...可能因為焗住o係公司呀!!! 唔好唔開心啦...叫亞Pong買過囉!!!

    回覆刪除
  12. 我同妳一樣呀!星期一諗住會好凍,點知我著得太多衫,返到學校焗成身汗呢!

    回覆刪除
  13. 火火妹呀,如果花花救唔返咁不如整乾花呀

    回覆刪除
  14. 不如學面粉花呀...整出黎好靚架....又可以係一門手藝..

    回覆刪除
  15. 想講個對你殘忍既事實, 鬱金香只會開一次花, 再種都唔會開花, 做乾花都要係你收個一日時候即刻做先靘, 對不起 送個鬱金香相架俾你補番數啦-->http://hk.myblog.yahoo.com/princess-nana/article?mid=52 呢朵花唔會謝的

    回覆刪除
  16. 嘉莉仔 謝謝你...靚呀,係你自己做架??
    妮 你有沒有做過呀??
    袓兒豬 以家做乾花太遲啦,佢已經謝晒啦
    carcar 我以家寧願帶件外套都唔會著厚衫
    VickiE 我買左仙人掌啦
     

    回覆刪除
  17. 係呀~~我同你一樣唔想佢謝, 所以用個相架相起佢, 不過都成2年幾3年, d色冇咁紅了, 我都只有得閒睇下張相 女人心情就係咁矛盾, 想收花想到不得了, 收了又唔捨不得它謝...

    回覆刪除
  18. 要買個3d立體相架, 再夾d花落去, 以前citysupre有得買架, 而家冇lu

    回覆刪除