2007年3月13日 星期二

心更興奮

哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈.........

昨日下午我幫會計姐姐去入票,正當我無聊時,突然電話响喎,原來係我上網訂袋那個人覆我ar,佢話個袋星期四先到香港,所以星期五先可以同我交收,真係好開心ar,原本我發緊Pong脾氣都立即打比佢話佢知終於都覆我啦,之後Pong問我我有無confirm到係咪我要的那款??又係喎,我開心到咩都無問淨係知星期五就有得攞我就收左線啦。唔怕佢話星期四會再打多次電話比我到時再問囉

好期待ar仲有3日

8 則留言:

  1. 哈哈~我都試過呀!!! 唔知o個次係訂咩o架...跟住打o黎話今日有貨...咁我好快就收o左線啦... 之後打俾牛...跟住牛問返我...有無問人o地幾點有貨... o個次好彩打多次去咋...因為係夜晚至有貨... 哈哈... hehee~係咪o個個女仔發緊脾氣... 但o個一刻都會突然無o野打返俾佢o地o既呢? 因為我都係咁...

    回覆刪除
  2. 你又"坑"左差不多$300啦, 確實好開心

    回覆刪除
  3. Devil, 係呀 VickiE, 好彩你打多次去咋,如果就咁去左咪白行囉 嘉莉仔, 係呀,我其實諗住過多幾日唔覆我的話我會係鋪頭訂囉

    回覆刪除
  4. 係咩袋黎架...有無相睇呀. 一齊分享下...^_^ 女仔果然改唔到...有野買到.就咩都唔記得.即刻開心晒..

    回覆刪除
  5. 唔知道咩袋令到你咁興奮呢 !? 搞到我都興奮埋添 !!

    回覆刪除
  6. 嫂嫂,  可能到左手時我又唔係太過喜歡,只不過等待的心情係叫人興奮

    回覆刪除
  7. 今年唔上鞋興波點,原來袋都係喎~

    回覆刪除