2007年3月12日 星期一

偷雞

3月9星期五下午3點幾幫個會計姐姐去紅磡度收票,再去旺角入票行經潮流特區時我就忍唔住行左一陣,結果比我買左幾樣野,不過有兩樣都唔係買比自己嘅
我自己要左個啡色,Pong要左個黑色



佢連用來袋匙扣嘅袋仔都好靚架,搞到我唔捨得掉,不過又諗唔到用來做咩喎



我去比錢先見到覺得好得意所以買左係一條孖煙囪,梗係唔係我穿啦



個圖案係豬仔ar...係咪好cute呢??



7 則留言:

  1. 好cute呀!!! 你就好啦...買下o野俾Pong... 因為我男友好麻煩o架... 買o野俾佢唔一定啱佢心水... 係好 "奄" 尖o個D... 所以有時唔係我唔想細心下...俾下驚喜佢...

    回覆刪除
  2. 如果唔係咁cute我都唔會買呀,因為都成$99架 VickiE, 咁如果買左唔岩佢心水嘅,會唔會話你架??

    回覆刪除
  3. 條孖煙囪我以為係裙仔黎架..好得意呀.. 又唔貴... 可以shopping真開心..

    回覆刪除
  4. 男人有時真係煩過女人架

    回覆刪除
  5. 成日話我o地D女人煩... 唔知...佢o地買o野又叫咩呢???

    回覆刪除