2007年3月27日 星期二

20070326

星期日我已經早左起身,點知到夜晚又係瞓唔著,真係慘。

朝早起身又遲到啦...我用極速梳洗換衫就落街搭車啦
天文台話今日會落雨 ,所以我都攞左把傘,到沙角村啦,去左面包鋪度買左個腸仔包,之後就行快幾步返公司啦,因為我以經過街市,朝早街市好多人,由其係老人家,所以想快都好難啦 。下午我去左買碗吞雲米之後返公司一路睇轉角遇到愛一路食...真係好好睇,不過我又喊好彩無人係度啫。

今日6點半先放工,同Pong一齊搭80號返屋企,返到去佢弟弟已經返左黎...嘩!今日咁早嘅,佢地兩兄弟好勤力咁一個打NDS,另一個打PSP,最慘嘅係我到以家仲未搵到NDS嘅岩我打,8點幾開飯啦,有菜、有西洋菜湯、有咖哩雞,仲有最愛嘅魚。食飽飽睇完9點半至10點半那套劇,Pong叫我落街我唔落,結果佢自己落。

基本上今日無無聊聊又一DAY

13 則留言:

  1. 點解個個都玩NDS既?~ 好玩咩?

    回覆刪除
  2. 嘉莉仔 我地一齊住架 小紅帽 ok啦...玩d無聊games囉

    回覆刪除
  3. QQ 係台灣劇...係大S同小豬做架

    回覆刪除
  4. 樂樂 Sorry 呀 … 我唔識,係佢媽媽煮架

    回覆刪除
  5. VickiE 我通常都係公司 d/l 完之後 lunch 睇囉, 你唔食咖哩雞架?? ok 不過有少少淡。 無呀, 佢通常發完脾氣之後第日會打比我,話我兩句囉。

    回覆刪除
  6. 火火妹你又遲到啦 早起身都係訓唔著咁下次都係遲起身算啦~ 你咁好0既~可以0係公司睇電視劇ar 我都想ar~

    回覆刪除
  7. 袓兒豬 因為我Lunch唔出去食飯,所以咪用那段時間睇囉。

    回覆刪除
  8. 哎呀火火妹!!! 你打錯字喇... 哈哈> v <!!! 咖哩雞...唔係咖啡呀!!! 咖哩雞我都好鍾意食o架!!! 你就好啦...o係office D/L!!!

    回覆刪除
  9. 即係話...你lunch time睇老細都知喇喎??? ...

    回覆刪除
  10. 嘻嘻!!改左啦 只要唔係工作時間睇就ok啦 老闆應該唔知,因為佢好少係度,manager就知

    回覆刪除