2007年3月25日 星期日

20070325

Yeah!!今日係星期日又放假啦,不過今日我12點幾就起左身啦,我發覺每個星期日晚我都瞓唔著,所以今次要早d起身免得今晚又瞓唔著明天又遲到呀

我梳洗好之後就坐車去大圍搵Pong食午餐加下午茶啦,佢去左剪頭髮,剪到都幾短下咁,不過都ok好睇啦

之後行左去麥記,嘩!!咁鬼多人又無位跟住又走左第二間都係要等位,所以都係行返去佢地盤附近食lu,食完我就係佢個地盤office度等佢,我望出窗外,好曬呀,真係想熱死人咩??

大約5點鐘就走啦,行去大圍搭火車本來諗住去尖沙咀行街街,諗諗下.........都係返屋企啦,經過麥記Pong又話要買野食


兩點幾三點先食飯咋喎,以家6點咋咁快又食,真係頂佢唔順呀

 不過佢都買左我就食薯條啦...好味!!返到屋企就睇埋昨晚未睇完嘅"緣份精華遊"啦,一陣佢媽媽話落街食飯喎,唔知點解尼??唔知食咩呢??

3 則留言:

  1. 我個fd睇過"緣份"佢話好睇~係咪真ga?火火妹你覺得呢?

    回覆刪除
  2. "緣份精華遊" 上o個時我都想睇...但我男朋友唔睇呢D ... 攪到我都無得睇...唉... 好睇嗎?  等我又租下返o黎睇先!!!

    回覆刪除
  3. 袓兒豬&VickiE 基本上我係無咩點睇,我仲成日問Pong佢講緊咩 不過Pong話頭段比較悶

    回覆刪除