2007年3月23日 星期五

20070322

星期二那晚我要係太子上蛋糕課Pong同我去花園街買左盆仙人掌比我

 
佢仲話我新屎坑,每過一排重會有一樣野令我瘋狂,我就不段咁話要買.......有咩??唔覺呀


又要上課啦,不過今次阿sir從溫前幾當的一個蛋糕,因為下星期二要考做那個蛋糕,最慘嘅係我組有個同學足足煩左我成堂

佢唔知點解無端端同我講起,如果想白頭到老首先一定要做到隻眼開隻眼閉

佢仲話佢公司有個同事五十幾歲以家先開始出來滾、包二奶

話每個月比足家用就叫老婆唔好理喎
又話邊有貓唔食魚架,仲話做地盤嘅就算以家幾好仔都好之後都變左個大淫魔喎,我只好笑...................................又問我,佢係咪會去飲酒先咁咪係囉,咪會溝啤酒妹或拳手??我真係唔知講咩好,我真係想叫你比我靜下,真係好鬼煩呀

救我!!佢最後仲話尼d係人生嘅大道理喎

之後好彩阿sir話點完名就可以走,所以我就匆出去點完名就走啦,再對多佢一陣我真係死比你睇。

返到屋企Pong煮辛辣麵呀,因為佢媽媽同爸爸返左大陸,所以我地要食自己......呵呵呵!識左佢大約一年七個月佢第一次整野食咋

皆因佢覺得我唔識煮公仔麵喎,不過佢煮完野之後個廚房好似打完仗咁 

6 則留言:

  1. 有時聽得多呢D人講仲死!!! 因為我係一個好受人影響o既人... 俾我...實諗好多好多o野!!!... Pong~keep住煮俾火火妹食至得o架!!!  

    回覆刪除
  2. VickiE 其實佢唔講我周不時都會亂諗野嘅 Pong懶過鬼呀

    回覆刪除
  3. 撞到lee種人我都係傻笑...我諗我個反應應該同你差唔多~36著,走為上著,哈哈哈~ 辛辣面啊~我最鍾意食啦...

    回覆刪除
  4. 人地還人地啦, 做好自己應該做既, 有時男人出去xx, 身邊女人都有d責任, 做好左自己, 佢有日真係xx, 咁就係佢賤law, 唔使恨~~~哈哈!

    回覆刪除
  5.  佢都好煩下喎 , 比係我就叫佢  pong 煮既麵麵好唔好味先

    回覆刪除
  6. 袓兒豬 當時我只係傻笑其他同學就話我心情唔好,真係比佢激死呀 嘉莉仔 我同意你講法 淡普洱 ok都幾好味,軟硬識中

    回覆刪除