2007年3月26日 星期一

皮膚差

唔知點解我個死人黑眼圈成日都出現,無論我用什麼eye mask又好,什麼去黑眼圈眼袋精華素都好,佢總係出現...help me,究竟點解呀 ??我都唔係好夜瞓啫,最夜都係12點幾都唔超過1點,究竟我那裡出現問題呢??
我面上嘅毛孔又係好鬼粗...都唔知點算...我都有用護膚品呀,點解少少無改善過??而且我又唔會搽粉底又唔化妝,都搞到咁,如果化埋妝落左妝之後咪仲嚇人,身為女生的你...會遇到以上問題呢?

17 則留言:

  1. 你買洋甘菊的荼包泡水後放上眼上面..d空姐係話好work.. 至於毛孔大..我諗你用d收細毛孔的mask  

    回覆刪除
  2. 我呀!  也有某方面像你。。。 毛孔大,也没有化妆的习惯。。。因为我不是很会啦!而你, 可能还没找到适合你肌肤的保养品吧!不管如何。。最重要是洗面的时候,一定要很干净,饮食要均衡,不要吃太多的油炸物,这样 皮肤也不会差到哪里。。 。。。还有。。人活的开心也会变漂亮哦!!

    回覆刪除
  3. 基本上我落左妝都好睇唔慣 , d 人話拎隔夜茶包敷眼 , 你睇下 work 唔 work , 我就唔知咩護膚品好 , 因為我係睇開醫生的 , 幫唔到手

    回覆刪除
  4. 講開黑眼圈....我都好勁..好似"道友"咁...超黑.....我又係係咁full eye mask 都無用...不如我地將用過無用的eye product list出嚟..咁我地咪唔洗side錢試..好ma???? 至於毛孔大.....我用clinique 收毛孔mask(好似5十幾) & 收毛孔essence($35)...我買sample(卓悅).......好得呀....sample都用到好耐...你試吓....但essence我只搽t-zone位....

    回覆刪除
  5. 黑眼圈的成因如下: 1. 與遺傳體質有密切關係:皮膚薄、皮膚鬆弛者,黑眼圈較會表 現出來。 2. 眼部血液循環不良、氧氣供應不足者:疲倦、熬夜容易形成黑眼圈。 3. 黑眼圈應命名為紅眼圈:因為它與血管、血液或健康因素關係密切。 4.慢性鼻炎和鼻過敏患者,黑眼圈的比率較一般人高。 其實黑眼圈的改善是有方法可循的,首先必須要先了解黑眼圈的形成原因,才能有效的對症下藥!

    回覆刪除
  6. 迪比阿敏 一定要洋甘菊嗎??我有用收毛孔mask架,仲一個禮拜用3次,fancl那幾隻去黑頭收毛孔的產品我都用過、borghese的海底泥我又用過,用完之後一、兩日都ok,但第三日又變返粗大。 cindy 我以家都少食左油炸物啦 淡普洱 我都有聽講過,不過未試過...你有皮膚敏感嗎?? 柯比布 原來我都係用過fancl的兩隻eye mask同搽眼的產品 & 有一排雜誌成日賣廣告的去黑眼圈搽過夜的eye mask,唔記得叫咩名。我以家用左biotherm的一隻產品兩個禮拜都唔係好得咁  

    回覆刪除
  7. 樂樂 1.d護膚品sales都有話我塊面的微絲血管明顯呀... 2.我最夜都唔會超過1點瞓嘅 4.我有鼻敏感囉

    回覆刪除
  8. 唉!我都想救救我個黑眼圈呀!!但我好似好細個已經有啦!!會唔會係天生,冇得救架啦!!!好驚呀!!!

    回覆刪除
  9. 教你....天天用熱毛巾{夫}一下黑眼圈...會有改善架

    回覆刪除
  10. CAROL 我唔覺得你有黑眼圈喎 阿曾 thanks 等我試下先

    回覆刪除
  11. 其實我都有你咁0既情況...不過一般我都你因為唔夠訓先會有黑眼圈... 會9會因為你皮膚比較白所以特別顯眼呀

    回覆刪除
  12. 袓兒豬 我又唔覺我皮膚白喎,如果有一日我夜瞓的話,個眼圈仲黑呀

    回覆刪除
  13. 火火妹~~ 話你知呀~ 其實我同你一樣架... 又有黑眼圈..但係我仲衰到有眼袋tim呀... 不過訓多d的確有幫助既~ 不過幫助極都唔會無左個眼圈眼袋架~ (因為我試過成日訓都無用..>_<") 我覺得最好既辦法就係做按摩呀~~ (你可以去美容院做按摩架~~) 因為前排我讀美容既時候試過~ 按摩可以加速血液循環~ 咁如果同你按摩果個著重眼部既循環~ 咁會更加好架~~ (唔只咁呀~如果同你按果個手勢好既話仲可以令皮膚更加白架~~!!)

    回覆刪除
  14. 仲有呀~提醒你呀~ 唔好成日敷面呀~ 因為你會寵壞d皮膚... 成日敷既話皮膚習慣左之後你唔敷既話... d皮膚會好易變差架!! 所以其實仲後生唔洗用太多護膚既野... 避免老左之後就算用再好既野都補唔返架...

    回覆刪除
  15. 原來按摩咁有用...以前我每日返工之前都會"full"個mask架

    回覆刪除
  16. 火火妹, 如果你有睇我個blog, 應該知道我通緊淋巴, 唔係講笑架, 做咗一次之後, 跟我廿幾年嘅眼袋細咗好多. 下次會做埋自細跟到我大嘅黑眼圈, 做完話比你知work唔work. 好多eye mask, eye gel都無用, 我用SKII超過一年, 完全唔覺有效, 所以我唔會再用.

    回覆刪除
  17. QQ 但係見你好似好痛咁...我好怕呀

    回覆刪除