2007年3月30日 星期五

20070329

晚上上最後一課的蛋糕課啦,不過今日唔係做蛋糕,以係考筆試,得5條題目,所以好快就做完放學啦,今日唔止讀完個蛋糕課,而且仲係整個Course都讀完啦,我足足讀左1年零3個月啦,我好開心

放學之後我就係旺角火車站等佢,去左新之城度買10蚊4包撈撈...好好味,每次去到旺角我都一定要食,一路行去搭車Pong同我講叫我今晚去跑步,唔好啦,都就快要健身啦比我懶埋尼幾日啦,結果8點幾返到屋企佢連飯都未食就瞓左係地下啦,又話去跑步...............到左11點幾我叫佢起身食飯沖涼。

我問佢:「你又話去跑步嘅??」.....佢弟弟答我:「你唔知咩佢跑完啦,仲係個足球場跑左幾個圈啦。」

5 則留言:

  1. 最緊要最緊要俾o左 $ o個度唔好懶唔去做就ok啦^^hahaaa~

    回覆刪除
  2. 點解佢跑咗你都唔知嘅, 你都 瞓 咗?

    回覆刪除
  3. 我都鍾意食撈撈架~~~ 尤其是係旺角潮特隔離果間場特別正架~~~ 比我都唔會同佢去跑啦~~~哈哈~~~~因為我怕跑步依d咁辛苦既運動~~ 幾時可以試下火火妹既蛋糕呢??

    回覆刪除
  4. VickiE 我諗我會成日去添呀 淡普洱&樂樂 係發夢時跑左呀 小紅帽 我都覺得你講那間好食D,不過有時唔想行咁遠,唔係嘅...我以前都有同佢去跑架,HaHa...我諗上完晒課之後我都唔會自己係屋企做囉

    回覆刪除