2007年3月28日 星期三

20070327

起身睇天氣報告嘩!21-26度洗唔洗咁熱呀??Lunch一路食一路睇14歲結婚的女孩〈唔知個名有無講錯〉原來那個女孩係女王教室那個女孩,嘩!大左咁多啦,又幾靚女喎。3點幾會計姐姐請我食賓紛樂,唔洗一陣我就食晒啦...超飽...好快咁又6點啦,我要搭火車返學,放工時間火車一定好鬼多人,同我同一車卡有一對小情侶,兩個都打緊NDS嘅,打NDS唔緊要,最緊要係唔好做柱男同柱女呀。
其實一直以來我都以為係內地人先會咁做,唔係我岐視內地人,而係每次放工坐火車仲有一、兩個講鄉下音,拿住一袋二袋嘅女人做柱女

唉!原來家下嘅青年人都咁無公德心〈係咪越讀得書多嘅人就越唔識禮貌呢??〉,我真係想扮唔小心撞到佢地,真係好過份架

今日蛋糕考試,做返之前那個朱古力海綿蛋糕,簡直就係無難度,不過仲有兩堂就返完啦,其實都有少少唔捨得,因為實在好好玩啦,阿Sir話一到9點半就要交貨,切1/4比校務處試食,1/4阿Sir試食,淨返嘅係我地自己食,唔錯...唔錯,真係有d滿足感呀。

Pong打比我,原來佢都係剛剛放工,所以就係旺角等,我係火車站等佢,我見到一對情侶,初初女的愁眉苦臉,咁男的就摸摸女的頭,又錫錫女的咀,跟住女的就激到打車輪,大約維持左1分鐘佢地就入左閘走左啦,唉!Pong竟然趕不上看好戲 


返到屋企食飯啦,又有咖哩雞,不過多左薯仔好味。太飽嘅關係搞到我12點幾先去洗白白 。

8 則留言:

  1.  聽到都好想食喎 , 下次整個黎食呀 我都好憎 d 人做柱人 , 阻住晒 , 有時架車突然停 , 就唔得佢死啦 , 最慘有時係我揸條柱先 , d pk 一上車有理無理就照訓落黎 , 真係想

    回覆刪除
  2. 你形容最後個PAIR情侶個度真係好搞笑, "Pong竟然趕不上看好戲"

    回覆刪除
  3. 14歲o個套未就係我睇完o個套14歲之母囉 好好睇o架!!! 你慢慢睇晒佢呀!!! 你究竟追緊幾多套呀? 又轉角...又14歲... 我最憎D 柱男同柱女!!! 我唔理o架~如果佢一早 "I" 住我未拍一拍條柱囉... 我拍o個下唔係話好明顯o既...只係扮想扶但唔覺意拍到囉!!! 但如果佢仲唔走開就鬧o架喇!!! 一句 "唔該"... 佢無理由唔喇呱???   相反...如果我扶住先...佢仲死!!! "I" 住我隻手喎!!! 我未用指甲整到佢痛為止囉...因為D指甲好硬淨... 喂喂~朱古力海綿蛋糕點整到可以 "無難度" o架!? 我好想整呀!!! 亦試過...但...唔掂呀!!! 教我吖火火妹~ 好攪笑呀!!! 我睇到 "愁眉苦臉"...再之後話個男仔鍚佢... 我仲以為個女仔之後打佢o添 ...原來竟然係 "還咀"

    回覆刪除
  4. 我都有睇14的母親呀..我睇晒啦..好好睇咖..我又係係公司lunch時睇...成日都睇到眼濕濕

    回覆刪除
  5. 淡普洱 我諗如果當時真係鬧佢的話唔知有無人會支持呢?? 嘉莉仔 係呀!因為我同佢係街度見到咁嘅情況就會一齊睇住對情侶當睇戲囉,因為我覺得佢地都唔知個"醜"字點解,錫一啖咪算囉,洗唔洗打車輪呀 VickiE 我追緊3套囉,因為轉角同另一套叫放羊的星星,係林志穎做架,而且尼 柯比布 係呀,睇到第二集已經想喊啦

    回覆刪除
  6. 看到你身边每日的际遇有时真得蛮有趣 。。。形容到他们很好笑 。。。在我还没驾车上班前也是有搭车的经验,不管是巴士或轻快铁。。有时真的很气人 。。以前读中学搭小巴还被人用“那里“来非礼。。想起真的“杀人“ 。。。所以。我们要时时刻刻都要好好保护自己。。 。。

    回覆刪除
  7. 火火妹~你未答晒o既???^^hahhahaaa... 14歲...好感人o架!!! 根本好多時候都想喊!!!

    回覆刪除
  8. 阿新 我都試過遇到變態佬,專望人裙低 VickiE 又好似係喎,因為那兩隻台劇係星期日先做,所以第日返黎可能未d/l得切,所以要睇多一套囉,我頭先都有喊,好彩公司無人咋

    回覆刪除