2007年3月14日 星期三

朱古力海綿蛋糕

昨晚教做朱古力海綿蛋糕ar,一聽個名就好味啦,因為有我最愛嘅朱古力喎,基本上今日分開左三部份黎做,要焗好個朱古力蛋糕先,第一部份全部都係我一個人做,因為我組的同學全部都未返ar,好彩阿sir都有幫下我,第二部份做饀料,第三部份就係做個蛋糕底啦個蛋糕嘅底層係餅,中間有三份一係蛋糕,外面係饀料,好軟綿綿架,所以要放係雪櫃一個鐘雪硬佢,就係咁我地10點幾先放學ar,但有個好好味嘅蛋糕攞返屋企都抵返啦,不過仲未食得架,阿sir話要雪過夜先好味架,由於時間嘅關係我係學校已經試左少少啦,因為同學有個失敗作,個蛋糕浮左上面囉,不過都好好味..............食落好似“慕士”咁真係軟綿綿



我都唔知點裝飾好,所以好核突,上面那條係白朱古力,阿sir話放係面無咁單調喎


原來有心心花紋嘅係一個膠,一面係糖“相”掃d朱古力上面,係朱古力未硬之前就痴上去,等佢硬左就會痴係個蛋糕到啦,咁梗係攞返塊膠出黎啦

8 則留言:

  1. 朱古力啊 其實我都好鍾意食...不過又怕肥呀

    回覆刪除
  2. 好正咁喎, 雖然岩岩食左早餐, 但突然好肚餓~~哈哈~~

    回覆刪除
  3. Hello!我來探妳啦! 我都最鍾意食朱古力!朱古力海綿蛋糕好吸引呀!

    回覆刪除
  4. 我都好鐘意食朱古力呀..快d比我食啦...

    回覆刪除
  5. 喂喂~咁你同亞Pong試o左味未呀??

    回覆刪除
  6. 好想食呀我!!!  我覺得好似好冰凍咁!!!

    回覆刪除