2007年3月16日 星期五

紐約芝士蛋糕

昨晚做紐約芝士蛋糕

唔知點解叫做紐約呢??

尼個蛋糕材料唔多,而且又唔難做,食落有少少檸檬味同酸酸地,因為加左半茶匙嘅檸檬汁,上面那層就係乳酪加糖,第一啖食落怪怪地,但之後就覺得ok,其實可以唔加乳酪嘅。
因為容易做的關係,和我同組的男同學一個人做左兩個,因為佢話要帶返公司比同事食喎,而已佢仲話比左錢喎梗係要攞返夠本啦,所以我前面組的一位同學笑我地係做面包工場


原本我今日無帶食物盒〈因為那的嘅朱古力蛋糕仲未食〉,諗住都唔會攞蛋糕走,點知阿sir比個“兜兜”我地用喎,不過以家屋企有兩個蛋糕都未食ar,唔通真係要搵一日唔食飯食晒佢??

8 則留言:

  1. 面果層我覺得好似蛋白ar 食落咩味道ga?

    回覆刪除
  2. 係乳酪黎架,乳酪味酸酸地囉

    回覆刪除
  3. 嗨! 是我cindy 。。。。看来你很会做蛋糕eh。。。。。而且也好像很好味道哦! 。。。不过,很可惜我没份吃。。。 。。。哈哈!!我又不是香港人。。不然可以。。。。。。(发梦也太早了吧!) 。。。anyway 加油!  以后可能是蛋糕大师傅呢!!

    回覆刪除
  4. 哈哈,所以我個妹每次整左蛋糕,都會分晒出去, 唔會自己食晒架~ 一來怕肥;二來怕食滯~ 最重要係,佢享受制做的過程多過食既過程!!! 

    回覆刪除
  5. 我好怪o架...整完唔想食o架!!!^^hahaa... 我成日覺得係 "聞" 得耐陣味攪到無乜 "胃口" 囉^^hahaa... 你會俾Pong屋企人食嗎? 搵多D人清晒佢嘛!!!

    回覆刪除
  6. Cindy 嘻嘻有阿 sir 在旁指導一定 ok 亞蜜 我都係喜歡做多過食,雖然有時好鬼煩覆,但做到個製成品出來係好高興 VickiE 有同感呀,雖然話好似好鐘意食,但我返到屋企一啖都無試過,反而係學校做完就即刻試食。

    回覆刪除
  7. 面o個層應該係sour cream加糖, 你改做乳酪又好似健康d喎~^^

    回覆刪除
  8. 蠍 唔係我轉架,上面那層係阿sir比架

    回覆刪除