2007年3月12日 星期一

20070311

星期日,我又可以發揮我嘅懶性格有咁晏瞓到咁晏

瞓到1點幾就起左身打電話去酒樓度幫Pong訂位,因為佢爸爸今日生日囉。訂完位我都起身梳下就去左佢公司搵佢食野之後等佢放工啦,當我地食緊野嘅時候,突然電話響起...完來係佢媽媽打電話黎,話佢契姐&佢老公&佢個仔都會黎食飯,我第一個反應梗係有少少唔開心啦。
點解..........因為我覺得佢地講野好假,所以好唔自然,我最唔鐘意咁嘅感覺。而且佢個仔又貪心成日都叫人買禮物比佢,唔知初十幾嘅時候Pong先買左$4xx嘅lego比佢,大佬ar佢得個六歲人仔買$4xxlego唔係ar fa


食完飯都10點幾啦,行經apm見有個大電視播緊英格蘭足總杯所以都直係度睇左一陣。
唔知係咪因為太晏起身???我真係一點都不累

4 則留言:

  1. 6歲人仔...咁快已經識叫人買禮物...大D咁點算? 唉...

    回覆刪除
  2. 咪係囉,佢以家知道我地有nds一黎到度要囉黎玩,買禮物比佢都唔係問題,咁細個洗唔洗買咁貴呀

    回覆刪除
  3. 會o架會o架!!! D細路係咁o架... ... 咁上次亞Pong做咩買俾佢o既?...

    回覆刪除
  4. 因為Pong個爸爸好鐘意買玩具比細路仔,所以新年前佢地成家黎過佢爸爸買左個曹軍模型,之後個細路爸爸話Pong無買過野比佢個仔囉 ,新年後個細路同Pong爸爸講話想要lego,所以Pong咪買左囉

    回覆刪除