2007年3月17日 星期六

鬱金香 2

今日返到公司我就好快咁行到我個位,嘩!點解會斜左架??我就立即打比Pong問佢點算,點解會咁嘅,佢話可能個朵花太重所以咁ar,叫我買d竹籤之後整返直佢喎,係咪真架??

隔左一陣Pong又打比我話佢剛剛問過人,原本朵花會跟住d光走喎,係咪架??不過我張佢放近個mon度等佢唔好斜得咁犀利。


係我嘅照料下,佢已經慢慢咁快緊啦

其實昨日諗住今日12點幾會陪佢去晒下太陽,點知又落雨喎,希望星期一好天啦〈希望在明天嘛〉


8 則留言:

  1. 嘩, 好靚呀, 咩花o黎架, 係邊到買到呢? 會唔會好難種架?  

    回覆刪除
  2. QQ pong叫人係維園攞架,攞返尼時都係咁,不過無開得以家咁多囉,係鬱金香囉

    回覆刪除
  3. 係!D植物真係會跟住陽光的方向傾斜!所以妳要間中轉下個盆栽去另一方向呢! 另外,提醒妳如果妳D花開始大、D根生多記得要同佢換個大D盆,以免阻礙佢地D根發展呀!

    回覆刪除
  4. 吓!!佢仲會大架??早知初時買大少少啦

    回覆刪除
  5. 火火妹~唔好意思呀...今次...我幫唔到你... 我唔係咁識 "花" ...

    回覆刪除
  6. 花有向花性的生長...那兒有太陽光便向那裡生長...  

    回覆刪除
  7. VickiE 唔緊要...只要未咁快謝就ok啦 阿曾 謝謝,我昨日已經轉一轉左個盆啦 B女 係鬱金香囉

    回覆刪除