2007年3月23日 星期五

唔知係咪因為以家做過一年寵物店嘅關係我以家好鐘意動物,其實我細個好鐘意狗,但我又好驚,佢行埋黎我又要閃,但我又想摸...所以好搞笑。

不過自從我做過寵物店之後對過大狗、細狗、bb狗、惡貓、乖貓啦之後我就完全唔怕佢地,反而係街度見到都好想行過佢搞下佢地,雖然以家做得好辛苦,但真係好開心架
前幾天同Pong去左飲酒,去完廁所出黎見到有隻貓食緊野..........哈哈哈佢係十分專心呀,無論我點摸佢,佢都唔理我,只係顧住罐貓糧。不過佢雖然係鋪頭養,但佢好白好乾淨喎

11 則留言:

  1. D動物好得意架...我最鐘意狗仔架..好cute 隻貓貓睇落去好乖咁喎..

    回覆刪除
  2. 我比較怕貓... 但係你隻貓睇起黎幾乖乖WO~

    回覆刪除
  3. 真係好乾淨喎 , 不過我比較鍾意狗多 d , 貓貓令到我

    回覆刪除
  4. 貓同狗我會比較鍾意狗 ... 其實我好鍾意狗o架!!!但...又好驚狗... 你以前定依家做寵物店呀??  你唔係文職o黎o既咩??

    回覆刪除
  5. 你緊係唔驚惡貓啦! 相信係果一次貓女士隻惡貓走佬,抓上你身上到博頭再抓落地,搞到你損哂,就克服左啦!你記唔記呀?幾驚毀左你容唔知點算呀!!!!

    回覆刪除
  6. 好Cute呀!其實我對貓又怕又愛!

    回覆刪除
  7. 如果貓同狗我同會選狗,但當時得隻貓 而且佢又咁乖 VickiE 都成四、五年前囉 Carol 一定記得,仲好深刻添 第一次畏佢食野又唔識又恐怖喎

    回覆刪除
  8. 我最鍾意貓 ,狗都鐘意...我試過由一隻2個月大既貓baby湊大到依家,真係好有成就感..好安慰 ,好似佢媽咪咁...係我個blog度有佢張相,黑色斑紋,佢叫寶寶啦...

    回覆刪除
  9. 我覺得湊bb好辛苦架,又怕佢病喎...

    回覆刪除