2007年3月14日 星期三

唔開心

今日5點幾Pong打比我話個地盤順利交貨,所以老闆請佢地返大陸食飯慶祝。

慶祝都唔係一個問題,問題係我唔鐘意佢自己同同事返大陸ar,可能係因為佢前女友係大陸人嘅關係啦,就算你應承我一食完返番黎都好,我都極度反對,我叫佢唔好去、點樣反對,佢都唔聽,我真係好唔開心ar,跟本佢都唔聽我嘅說話。


我真係諗究竟你當唔當我係你女朋友????連我要求嘅野你都唔願聽唔願做。


14 則留言:

  1. 多謝到訪!老板有請,當女朋友有時也要容忍一下的!

    回覆刪除
  2. 唔好唔開心啦, 不如試吓想.....如果自己男友有其他女仔鐘意, 但係男友鐘意自己多點, 這樣証明自己拿了個筍盤, 可令人妒忌.  相反如果有人like 自己, 你男友都應該高興, 因女友有market, 佢應該更加珍惜你.

    回覆刪除
  3. 唔好唔開心啦 我都明白你心情既 可能佢都係身不由幾姐

    回覆刪除
  4. 其實工作上0既野有時真係會有d逼不得已0既事發生... 唔好怪佢啦~相信佢!!!兩個人一齊最緊要信任呀嘛 你都唔好唔開心啦~

    回覆刪除
  5. 覺得唔會理咪唔聽囉, 唔通一句女朋友叫, 就要樓都照跳咩? 而且佢只係同同事去食飯, 都唔係去搵前女友~~~大陸咁大~ 我前女友0係香港, 咁我咪以後都唔可以0係香港出現~~~~? 更何況, 只係前女友姐, 又唔係二奶....唔好唔開心啦~~~

    回覆刪除
  6. 有時真係度諗,點解自己無咁多人請食飯??

    回覆刪除
  7. 對自己和男朋友都要有信心呀  

    回覆刪除
  8. 兩個人相處..唔好太過執著...放開d..你會開心d.

    回覆刪除
  9. 唔...你比d信心自己同埋佢啦....開心d啦...

    回覆刪除
  10. 公司老闆請食飯, 個個去, 但pong唔去, 人地問起上來咩原因, 都唔係咁好睇既, 佢亦promise你, 食完會即刻番, 你咪俾個chance去test下佢law, 你計到佢幾時番到香港, 就知佢有冇去玩啦

    回覆刪除
  11. 咁又係我成日都疑神疑鬼

    回覆刪除
  12. 岩岩睇完花樣少年少女個結局...突然之間..唸起........ um>......其實........原來有時咩唔岩都好... 最起碼你地知道大家互相鐘意... 比起偷偷愛著你..已經好幸福啦.. 咩問題都可以解決架..

    回覆刪除