2007年3月1日 星期四

肥vs瘦

今早起身返工換衫時,我揀左一條買左兩年的牛仔褲著,當時係25底腰,但今天穿上,一點鬆都沒有,周圍都好緊咁
坐底時仲有個肚腩頂住添...........................天呀..............點解會咁呀??兩年裡面我可以肥咁多點算呀

以家行親行都見到好多女仔都好瘦好廋,反而自己肥到鬼,真係好唔開心

我真係唔明,點解人地可以咁瘦?點解我唔得?點解人地隻腳咁幼??點解我咁粗,我連裙仔都唔敢著。

其實有肚腩頂住真係好辛苦架,坐係度都好唔舒服

5 則留言:

  1. 我都有好大個肚腩....但算啦...人比人,比死人...健康咪得囉... 瘦到成枝竹咁好咩....

    回覆刪除
  2. 大家都一樣...其實你唔好睇d女仔咁瘦...分分鐘佢地都有個肚腩仔,只不過你唔知咋 我都覺得太瘦唔好,健康就得啦~

    回覆刪除
  3. 認同呀!!! 太瘦唔靚o架!!! Pong無話你肥未得囉!!! 我都唔明點解人o地可以減到同瘦到...唉... 我呢? 成大大個肚腩呀!!!

    回覆刪除
  4. 蠍:我好耐都無敢磅重同度三圍啦

    回覆刪除