2007年3月7日 星期三

昨日天氣開始轉涼,唔知係咪凍親嘅關係,我由昨天下午開始就一直咳,真係好辛苦。但同事做左d辣嘅青瓜我都一樣照食好味...
今乾起身得11-14度咋,而我個喉仲痛ar...help me,點算好ar,搞到我成個人都好攰、又頭痛。唉!!天氣報告仲話要凍多幾日ar,真係想死,不過我今日比昨天已經穿多一點衣服,但都覺得凍,唔通我發冷

10 則留言:

  1. 著多件衫...睇醫生啦...乖啦!!! 今朝我望到個電視...11度 ...都覺得痴線呀!!!!! 前日仲著緊短袖咋我!!!

    回覆刪除
  2. lee排好多人傷風咳啊...飲多d水呀~睇左醫生未?小心take care

    回覆刪除
  3. To: 袓兒豬  我未睇醫生呀,不過都有食傷風藥,但食完太攰啦,所以要返工日子唔敢食 To: VickiE  有呀,今日我都穿厚左ar,咪係囉,我星期日都係穿短袖

    回覆刪除
  4. 火火姐姐, 祝早日康復。 P.S. 多謝你來BLOG探我呀~

    回覆刪除
  5. Nice to meet u !! 你要小心身體啊 ~ 希望你早日康復 !!

    回覆刪除
  6. 咳仲食辣青瓜....有排都唔會好架...要介口喇

    回覆刪除
  7. 火火妹啊~估唔到今日輪到我感冒啦~好彩只係少少傘 你好d未呀?

    回覆刪除
  8. 你病左就要好好休息啦!!祝早日康復!!記得食藥啦!!

    回覆刪除
  9. 多謝各位關心 我好返好多啦... To: 嫂嫂 & 恩恩 你地好!! To: YoYo因為我畏食囉,真係好好味架 To: 袓兒豬 你都快d去睇醫生啦 To: Carol  我有食藥呀,就係我有食藥所以昨晚差少少就嘔啦

    回覆刪除