2007年3月10日 星期六

Head Porter

曾經我都好喜歡gucci、lv覺得人有我都要有,但眼見周圍嘅人都係gucci、lv,每一隻款都起碼超過五至十個人用,搞到什麼新鮮感。反而我迷上左波點袋,不過我都見多左人用ar,但好彩其他人用嘅都唔係我鐘意那款啫

我喜歡那款係無得單“咩”同雙“咩”只有手提嘅,可能就係因為咁香港無咩人買啦,不過好似係半年前旺角都有賣過,但當時我又唔太喜歡所以就無買度,所以以家有少少後悔添。。。

搞到要訂先有貨,不過昨日我見到個超細size係一模一樣嘅,我諗只係袋到個銀包就咩都袋唔到啦。


上網訂就$19xx只得黑色,但係鋪頭訂就有黑同綠色,不過就$21xx但要10日〈店員話〉。所以我昨日已經上網訂左啦,但佢都仲未通知我,唔知佢收唔收到呢??

如果過多幾日佢都仲未覆我我就係鋪頭訂啦,都係貴$2xx-$3xx起碼都知到有人幫我ar。

P.S. 真係好心急ar

7 則留言:

  1. 咩牌子黎架 ? ( 純粹好奇問 ) 3年幾前我都買左一生人第一個 LV , 但用左年零就放入櫃底了 , 因為周街 D 人都用 , 有時撞到 D 婆婆同阿蟬用 , 攪到我都唔係幾敢再用

    回覆刪除
  2. 淡普洱:佢叫head porter ar,我都係幾年前買左第一個,兩年前買第二個,之後見大陸人越咩越多所以都唔敢啦。

    回覆刪除
  3. 幾靚bor~~~ 我覺得如果買到心頭好... 貴少少而又自己預算在內...無乜問題o既!!!

    回覆刪除
  4. 好高級ㄛ~我都用"紅白藍"ㄉ..... 說笑拉~ 我是背包族一枚~

    回覆刪除
  5. VickiE:我都覺呀,正所謂千金難買心頭好ar 薑:我以家都係用緊背包咋,不過有時都想轉下嘛

    回覆刪除
  6. 火火妹~背包我唔鍾意o架!!! 我覺得好難攞o野!!! 仲俾我男朋友串我 "你成日攞o野咩???" ... 因為佢認為我個袋太重...所以鍾意我用背包...哈哈...

    回覆刪除
  7. 我都係因為太重所以先鐘意用背包

    回覆刪除