2007年3月28日 星期三

護膚品

尼幾日突然之間同個會計姐姐熟左,多左野講。昨天佢介紹左一間我諗係代理護膚產品的一間公司,佢比左本catalog我睇,嘩!護膚品好鬼平200ml只需$20-$30,其實會唔會係多數都係賣比美容院的產品呢??不過真係太多產品啦有點兒花多眼亂添。

今日會計姐姐比左一張mask同一支100ml的面部磨沙我,見咁鬼平,搞到我又想訂,不過我怕唔好用咋。


17 則留言:

  1. 嘩...咁平o既!!! 試下無妨o既...但...試少量好喇...雖則平...但唔啱用都係嘥!!!

    回覆刪除
  2. 好平喎!不過好唔好用呢?

    回覆刪除
  3. 你講個間係咪叫彩豐行呀???

    回覆刪除
  4. 其實 護膚產品是一些很便宜的化學物品, 只是護膚產品公司開天殺價, 而且她們的廣告費, 明星價...等等都留下給我們這班消費者而已!

    回覆刪除
  5. 我未幫襯過 lee d 護膚品代理 , 我只去過 d 大牌子買護膚品 , 不過覺得冇用 , 最後 d 2-3 年去睇醫生

    回覆刪除
  6. VickiE 所以我想叫同事加埋我一齊訂試下先 B女 我真係未見過d咁平架 carcar 我同事話用完個磨沙之後好滑囉 柯比布 係呀!!你試過啦?? 樂樂 其實護膚品對我地都有害囉?? 淡普洱 咁睇醫生好唔好??你的皮膚好差嗎??

    回覆刪除
  7. 我覺得 ok 囉 , 起碼好過出去亂買 , 不過價錢相對 " 那利 " , 但有醫生睇住覺得放心 d , 皮膚變差就 我 d 皮膚唔係好差 , 只係有小小油脂粒 ( 鼻鼻隔離 ) 不過已經令我好  

    回覆刪除
  8. 淡普洱 我都有油脂粒呀,我係眼尾周圍囉,咁醫生比咩你搽或食??

    回覆刪除
  9. 醫生 立亂比藥食架 , 比咩我搽 , 只係比護膚品我搽慢慢改善 , 睇醫生同出去買護膚品一樣 , 有洗面 , 爽膚水 , 眼霜 , 美白 , 日/晚霜 , 暗瘡膏同埋去斑膏

    回覆刪除
  10. 淡普洱 咁睇一次貴唔貴呀??

    回覆刪除
  11. $950 係基本 , 如果比 d 特別既要加錢 , 我眼霜用特別既要加 $100  , 所以近 d 兩期次次埋單 $1050

    回覆刪除
  12. 好貴呀,可以用耐??係咪真係好d架??

    回覆刪除
  13. 每次用到 2 個月 , 其實視乎你用得豪唔豪囉 , 不過我頂多用 2 個月 , 因為轉天氣 d 護膚品就唔岩用 ( 會感覺好笠 ) 我睇左差唔多 3 年 , 我覺得 ok keep 到囉 , 當然冇可能好似電視廣告咁話好似 " 莫 " 左雞蛋衣咁啦 , 只可以講皮膚冇再差落去而又改善左之前既問題 , 冇差已經叫好 ( 我男友講 )

    回覆刪除
  14. 我用過佢少少野....eye mask好大支....但唔係好work....d paper mask就幾好...減肥膏就好熱..熱到用唔到手茶....我都想試吓佢其他野...但好似要一大批買....如果你買個陣時叫埋我啦...

    回覆刪除
  15. 我聽我同事講,話要買滿$250先送貨

    回覆刪除