2007年3月29日 星期四

20070328

Pong嘅同事兼好朋友佢早在半年前已經係一間大型的健身中心度玩,而且Pong又話佢知我都好想去,因為我肥左好多,所以昨晚放工就跟左佢一齊去。

有個姐姐係度講解啦,講到最尾緊係同錢有關啦,Pong話佢好海鮮價,所以唔好咁快應承,對於唔識講價嘅我梗係唔出聲啦,因為Pong想要返佢朋友個成交價,但姐姐話做唔到,因為個價錢係好耐之前做嘅,所以姐姐講唔掂就搵左個經理出馬啦。

結果就用左差唔多嘅價錢成交左啦。講完尼個又到教練啦,Pong個fd上次由8點講到11點先走得呀洗唔洗講咁耐呀??其實果度d教練又真係幾靚仔架,我地就搵左佢個fd個教練講解啦,到最後教練送多一堂比我同佢。結果我地由差不多8點開始10點鐘走,快左一個鐘


為了靚靚,尼兩個月要捱面包啦

沒有留言:

張貼留言