2007年3月16日 星期五

鬱金香

今日11點幾Pong突然打比我,問我manager係唔係度,我話佢梗係係度啦,之後佢就叫我出去一陣話有野比我,因為佢地盤係大圍,而我公司係沙田,好近所以周不時都會一齊食飯
當我見到佢嘅時候佢手攞住盤鬱金香話比我架,我梗係開心啦,但我都要忍住笑,因為我仲嬲緊架

因為我前幾日同佢講過話想種盤仙人掌係公司,但係唔知點解會變左鬱金香嘅??

我真係好開心。haha...原來盤花係佢叫人係維園用$100攞返黎架。


佢今次係第二次咁樣送野比我啦,我記得第一次係我剛剛同佢一齊,佢前前女朋友同男朋友鬧分手就成日打比Pong,跟住有一日佢喊住打比Pong,結果佢出左去搵佢,佢那晚2點幾先返黎,之後我嬲左佢兩日,佢黎等我放學,送左條係住好d買嘅心心型匙羹比我,因為我同佢行街時我見到叫佢買佢死都唔買,結果就係果時送左比我啦。

係咪每個男人覺得自己做左錯之後先會落足本去氹返個女朋友呢??

P.S.我係佢第一個送花嘅女仔ar

12 則留言:

  1. 火火妹~你就好啦~我男朋友激嬲我唔會有咁好心思o架!!!~ 你好幸福呀!!!! 有時...可能真係我o地自己亂諗o架咋... 俾D信心亞Pong啦  !!! 我住沙田o架~但返工就返九龍灣... 唔怪得我o地撞唔到一架車啦!!

    回覆刪除
  2. 幾好呀, pong有心去"tum"你, 證明佢係緊你啦, good~~~

    回覆刪除
  3. 睇落你個pong都算唔錯啦~有d男人就算做錯左都唔會tun返你ga~火火妹你真係好幸福呢

    回覆刪除
  4. 係真係好開心,但我怕謝的那天ar,所以我都係唔係咁鐘意收花

    回覆刪除
  5. 我又係恨收花, 但又係好怕見到d花謝左

    回覆刪除
  6. 我都係怕 "謝" 所以唔鍾意收花!  好似無得 "keep" 咁...

    回覆刪除
  7. 他会送花给你证明是在乎你啦!开心点。。。你比我好很多了。。。我这半辈子。。也没收过花。。只是在结婚那天的手花罢了。。 。。。

    回覆刪除
  8. 梗係恨收花啦,但又怕佢會謝喎

    回覆刪除
  9. 蠍 我都唔知點解呀,不過收過一次之後都係寧願收其他野好過

    回覆刪除