2007年3月31日 星期六

20070330

Lunch我又一路食一路睇14歲的媽媽,一路睇又一路喊,差不多每一集我都會喊一、兩次,好彩那個時候得返我一個啫,如果唔係真係醜醜。

下午幫同事去銀行,經過馬會我就買左張$20嘅六合彩,真係好得意,平時我想買成日都唔記得帶錢,但今日我又無諗過要買,竟然又有帶錢喎

5點幾Pong打黎話今晚同佢兩個同事返大陸打邊爐,我梗係答應啦,我成兩個月無食啦,真係好想食呀,係因為上次佢同老闆返大陸打邊爐時有$210Qpon到4月17日到期,咁岩前一個鐘我又同佢講過想去,所以咪問下佢d同事一唔一齊囉,因為多d人食可以食多d野嘛,以前得我同佢去,點左8碟野次次都淨好多。

有得返大陸梗係準時收工啦,我又好似平時咁行過條橋去火車站,又比我見到我嘅至愛"德國牧羊"呀,我已經係連續兩日見到啦,不過昨天見到嘅係一個女人拖住一大一細,今日係男人拖住隻大架,當時有d風吹過黎我度,我就聞到好大嘅狗味呀,我真係想行過去影張相架,不過佢主人鬼咁Cool喎,我怕怕呀

沒有留言:

張貼留言