2007年3月3日 星期六

利利是是

昨晚返到屋企見無咩做,就拆利是啦,本來係想初十五先嘅,但都忍唔住lu。

haha...原來我有$$$2650ar,今年少左十蚊,但五十蚊同一百蚊多左ar。記得我讀小學至中一時每年都有2xxx至3xxx架,跟住經濟開始唔好就越收越少 lu,而且我大左又唔會跟家人去拜年,拜年好悶架,又唔會好似細個咁同d小朋友玩,一個人坐係一邊望住阿媽同人傾計幾無聊ar,寧願係屋企瞓下好過。。。。。以家要諗下用d新年錢買咩好呢??

4 則留言:

  1. d利是我一早已經拆左...而且都洗得7788啦 你咁勁可以keep到e家0既~

    回覆刪除
  2. 嘻嘻...因為我由細到大都係咁囉

    回覆刪除
  3. ^^hehee~你咁多 $ o既...雖然我都有$2xxx...(因為聽日仲有一次"拜年"^^hahaa...) 無錯呀!!! 拜年真係幾悶o架~ 你吖~買咩都要諗??  我之前已經諗定o架喇...

    回覆刪除
  4. To:VickiE  因為我都無諗過今年會有咁多利是嘅HAHA

    回覆刪除