2007年3月4日 星期日

星期天

2007年3月4日星期日,屋企一個人都無,Pong返左工,佢爸媽去左旅行,佢弟弟同佢女朋友返左大陸,所以我今日10點鐘就起左身。

首先梗係梳清下先啦,之後整左個咖哩味嘅杯麵食,食完野梗係要做下運動啦,所以我就開洗衣機洗下衫,跟住就幫下麻煩人洗鞋〈Pong),   做好野做之後梗係自己做下facial啦,買左樽泥成三個月都唔知用唔用到五次。

終於可以休息下啦,不過整鬼佢1點幾時開始打丐蕉打到唔停,個鼻都就快唔係我啦help...

Pong4點幾放工lu,好仲叫佢買左麥記添ar,佢返尼我就有得食啦...yeah

4 則留言:

  1. 星期~日~我0係屋企無所事事當休息

    回覆刪除
  2. 你係咪鍾意麥當勞呀?? ^^hehee...我好鍾意o架...

    回覆刪除
  3. 我都係呀!!!  同埋佢個朱古力雪糕新地!!!!! 正呀!!!

    回覆刪除