2007年3月6日 星期二

抵死

話說我今日上yahoo新聞搜尋下我舊公司有無上新聞,竟然比我見到

僱主因欠薪被罰款四萬 (星島) 01月 12日 星期五 05:34PM
駿龍建築工程有限公司因違反《僱傭條例》支付工資的規定,被勞工處檢控,今日在沙田裁判法院被判罰款四萬元。 該僱主沒有按照《僱傭條例》規定,在工資期屆滿及僱傭合約終止後七天內支付工資 予兩名僱員,涉及款額約三萬元,因此被起訴。

抵佢死啦咁鐘意欠人工資,欠人工資仲好似天經地義咁,你今次仲唔有今日睇你今次點樣走數???

哈哈哈!!

5 則留言:

  1. 咁無良0既公司真係抵佢有今日啊~好彩你閃得早傘

    回覆刪除
  2. 我覺得應該要加埋坐監就岩啦, 可能報紙上寫的兩個員工其中一個係我

    回覆刪除
  3. 係呀... 我記得係我同另一個同事欠左兩個月,而且係最尾去勞工署的。

    回覆刪除