2007年3月2日 星期五

藍莓醬芝士蛋糕

今堂阿sir教藍莓醬芝士蛋糕ar,雖然我唔鐘意食,但我都好比心機做,因為Pong鐘意食ar...haha。。。。。
今次真係好趕,因為阿sir話今次做尼個cake要好耐時間,要放係雪櫃雪,所以阿sir未講點做之前d同學已經去拿材料啦。

8點幾就做好啦,不過要放係雪櫃雪1個鐘ar,有好多同學等阿sir點最後一次名,試食左少少蛋糕之後就走啦,連自己個蛋糕都唔等。


我梗係唔會唔要佢啦,d cream仲係我吱落去添架,阿sir話我隻手唔夠定,所以吱得唔靚。。我都拿左半個返屋企,不過要雪過夜先好食,因為要等cake下面塊餅硬d喎。


其實到目前為止做左咁多個蛋糕我最喜歡尼個,真係好靚ar。

8 則留言:

  1. hi, 賣相好好呀...打包得唔得呀...(一件咁多 )

    回覆刪除
  2. 得...你係第一個客人,請你食啦

    回覆刪除
  3. 好難啦,佢話做得好食就好食唔好食就唔好食架啦。不過都慣左啦

    回覆刪除
  4. 真係好靚好似好好味咁呀!!!

    回覆刪除
  5. 你唔鐘意食..不如我幫你呀. 我最鐘意食蛋糕..你整得好靚

    回覆刪除
  6. 妮是隻馬騮:呵呵呵!!食晒lu,想食就明天請早啦

    回覆刪除