2007年7月12日 星期四

xxxx錯錯錯xxxx

激屎我啦,唔知今日發生咩事,做一樣野錯幾廿次,我明明check過無錯先比人架,點知又係我打錯野,唔通我真係發雞盲,唉唉唉唉唉唉唉唉唉!!!

搞到我無咩心機做野,真係想快d工,唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉!!!

7 則留言:

  1. 乜你咁勤力, 想快d返工呀.........又錯左喇.

    回覆刪除
  2. 越心急係越容易出錯ga 我都成日咁樣... 火火你冷靜返先 錯左都無計,最緊要改返岩~

    回覆刪除
  3. 火火...
    你keep住做錯野喎...
    連打blog都錯...

    回覆刪除
  4. 包&月月, 改返啦 袓兒豬, 好彩之後都無問題 C, 我會

    回覆刪除
  5. 哈哈~我又係o架!!! 有時明明check過...幾次...都可以錯! 自己都憫!!! 人o地...其實應該仲憫!! 哈哈哈...

    回覆刪除
  6. 我都試過..一份REPORT錯左6次...我呀頭就行去我個位6次...佢個次無話我..我都算執返身彩....

    回覆刪除