2007年7月14日 星期六

哈利

前晚做完gym去左apm諗住買當晚嘅午夜場票"哈利",點知無好嘅位置,所以就買左第二日嘅午夜場啦。唔知點解Pong比較喜歡睇大院仲次次都係坐O7,8添,好彩係短週唔洗返工啫





入戲院之前仲買左燒賣同熱狗〈我地係屋企食完飯先出黎架〉Pong仲飲齋啡添〈不過返到屋企佢依然瞓得著〉。套戲都ok好睇啦,但我想快d睇佢地點消滅壞人囉,不過Pong話太多人做啦麻麻地囉,睇完返到屋企都已經兩點半啦。



2 則留言:

  1. 我睇10:15...睇完都12:30啦....我覺得好好睇呀...d人物大左好多呀....好似睇住佢地大咁.....(其實係一齊大)

    回覆刪除
  2. 但係我比較鐘意佢地小朋友時

    回覆刪除