2007年7月13日 星期五

短褲

前日放工去到旺角Pong仲開緊會,所以我去左一間化妝品鋪度行左個圈買左支洗面膏,因為我個同事話尼隻都ok,所以我買黎試下。

大約7點佢終於開完啦,佢本來話係中心等,但點知講講下又去左食野,去左一間新開嘅,好Q多人,要等成十幾張枱,之後我地都係走左。諗住去板前,話要等成100張枱,有無咁囂張呀,之後我地就去左隔離有間叫california pizza都幾貴〈我覺得〉,而且唔係咁好食添,食完都10啦,所以我地無去做gym。
前前日我係朗豪坊嘅X-Game度見到條短褲好令,所以佢買左比我,因為佢公司下個月有花紅分喎,話咩7月1日喎,真係好啦。

條褲係用黎游水用架,仲可以著黎去街架。Pong話好有日本Feel

12 則留言:

  1. d 人行過就攞張飛.........差唔多啦.......... 最近發覺原來好多人都唔鍾意食cpk ........我地覺得ok 喎, 係貴左d, 不過份量ok 嘛. 條褲............係咪男裝黎架...........

    回覆刪除
  2. 好好呀Pong~會主動話送禮物俾你... 有D男仔...真係唔提唔識做o架! 有時呢D小禮物至開心根嘛~

    回覆刪除
  3. 條褲好特別呀火火~ 話時話,我最唔鍾意出街食飯0既其中1個原因就係因為要等位 仲耍成日掛長龍果隻...

    回覆刪除
  4. 我都覺得CPK唔係咁好食...我上次係MK個間..D招呼勁差...都唔平添..我地成班FD都話無下次.... 喂喂...條FU好靚喎..等我都搵日去睇睇先....

    回覆刪除
  5. 樂樂 , 我地 9 點去食入坐,食之前聽到叫 106 票,太約 10 點鐘食完,佢地叫到 240 票,我攞的票係 224 。   包 , 咁又係中間都飛左好多張票,隔離枱有個男人叫左個三文治,超大個呀,係女裝架   VickiE, 以前我都會買架,不過以家就少左啦   袓兒豬 , 咪係囉,家下 d 人唔洗返屋企煮飯   柯比布 , 不過佢有個春卷幾好食架,我覺得佢 d 褲靚過 Roxy   淡普洱 , 我都係第一次食飯要等咁多張枱架

    回覆刪除
  6. 女裝三文治........唔錯唔錯........

    回覆刪除
  7. 有冇邊隻洗面膏岩我用呀~~~~ 天氣熱塊面好油啊~~~

    回覆刪除
  8. 包, 我係話條褲係女裝,唔係個三文治係女裝呀 月月, Yeah!!其實我都唔知咩洗面膏岩我,我都係用完一支又試第三隻牌子咋 C, 我都覺...

    回覆刪除