2007年7月17日 星期二

20070715

下午同Pong去左銅鑼灣行街,係時代廣場出面見到兩隻唔著衫嘅怪物。




行到6點幾去左sogo最底層嘅超市買野食,買左杯朱古力奶、燒餅同章魚小丸子,不過麻麻地。個朱古力奶我覺得apm那間好飲好多,因為多朱古力粒粒。

8點鐘返到青衣,因為婆婆生日係酒樓食飯,家姐同我講佢上網幫我訂左朝早著嘅伴娘裙,我好開心...嘻嘻,家姐真係對我好嘅啫.....同埋佢之前去台灣影婚紗相,我叫佢幫我買鳳梨酥,個包裝好鬼靚呀。

返到屋企我發現其中有一個係吉盒黎嘅...

食完飯返到屋企都12點幾啦,沖埋涼都2點幾啦。

9 則留言:

  1. 淫嬸處 : 粒返個膠袋先啦, 唔該........

    回覆刪除
  2. o個兩隻o野超醜~但好好笑呀!!! 但其實咁樣放出o黎都得o既咩...? 吉盒??? 咁攪笑???

    回覆刪除
  3. HAHA 前排我個fd去台灣又係買左 鳳梨酥比我呀.. 同你o個盒係一樣ga!! 我覺得ok好味喎1

    回覆刪除
  4. 樂樂, 我都覺,本來走左,我都要行返轉頭影佢地 包, 粒係邊樹?? VickiE, d人唔怕又比咩咩婦女團體投訴??偷工減料 月月, 係超超超超超好味,我仲同家姐講一盒咁少

    回覆刪除
  5. 粒係個mon 樹.........

    回覆刪除
  6. wa..個兩隻野...有d野真係好"突出"呀....哈哈..但都幾ugly.... 咁都得..有個係吉盒.....其實...我好似未食過 鳳梨酥咖....哈哈...

    回覆刪除
  7. 嘩.....果 2 隻公仔真係好樣衰下喎 , 吉盒 , 點解既

    回覆刪除
  8. 其實個兩隻o野放o係度做咩o架...? 無主題o架? 你講得啱呀! D 咩婦女團體唔嘈o既...?!奇怪!!!

    回覆刪除