2007年7月31日 星期二

31號的午餐

為慶祝我個飯盒來回,所以我影左今日嘅午餐



10 則留言:

  1. 好好送喎............實食剩啦............

    回覆刪除
  2. 嘩....好豐富呀 , 要多客呀唔該

    回覆刪除
  3. 包, 錯啦, 我食晒啦 死狗正, 真係好好食 淡普洱, 得返一客都比我食左啦 白文e蚊, 係呀

    回覆刪除
  4. 其實我咁講...........都係想 話你大食姐............

    回覆刪除
  5. 唔錯, 今次我應該夠食啦! 

    回覆刪除
  6. 嘩...火火妹! 你...都...幾食得bor! 睇唔出呀!

    回覆刪除
  7. 你自己整架? 好正咁喎!!

    回覆刪除