2007年7月3日 星期二

20070702

11點幾我擦完牙走去食昨晚未食完嘅薯片,之後Pong爸爸落街用餅咭攞左盒西餅返黎,我又食左2件,我睇熱情仲夏睇到1點幾就執野同Pong去做GYM啦,因為3點40分有堂Body Combat,點知上網睇嘅timetable同佢張紙都唔同,原來係電腦打左,今日無得玩Body Combat,但有得玩bodybalance,我都未玩過,所以就拉埋Pong陪我玩,我見d人又攞yoga mat所以就問下一個我唔認識嘅女仔啦,佢話係太極加瑜伽喎,之後Pong就驚驚地啦,因為佢嘅骨頭都硬晒lu,係女根肉人教練教,玩完之後都覺得幾好玩,而且佢又教得幾好呢,如果時間岩的話我會再玩。之後就同Pong玩多一陣機就沖涼啦。
好大雨,行左去兆萬又行左去潮特,之後去左食章魚小丸子,睇埋QUIKSILVER就搭車返屋企啦。

7點幾食晚飯,食完晚飯同Pong去apm行下街,行左一陣就返屋企睇學警啦,睇完學警我就睇換換愛。臨瞓前我肚餓,所以又食左兩件西餅呀,我嘅食量越黎越驚人。

三日假期就咁就完左啦

5 則留言:

  1. 依~~~ 尋晚我都有落 apm 喎 , 我諗同你差唔多時間 , 唔知我地有冇見到面呢

    回覆刪除
  2. 真係越食越多野喎.......... 努力呀, 筋肉火火妹~~

    回覆刪除
  3. 哈哈,火火,你而家會唔會仲大食過我ga

    回覆刪除
  4. 死火lu~~~~~~~~火火妹~~~~~~~~~~~~ 忍下口呀!!!

    回覆刪除
  5. 淡普洱, 你係apm邊度呀 包, 我唔會變筋肉人嘅 月月, 你肚有蟲我無呀 VickiE, 我會忍忍忍忍忍忍忍

    回覆刪除